Skip to main content
Onko Soneran 3kk tarjous mahdollista yhdistää jo voimassa olevaan Spotify Premium tiliin? Jos ei, niin miten minun pitäisi menetellä? Tehdä uusi tili, keskeyttää voimassa oleva Premium maksu kolmeksi kuukaudeksi ja ottaa uusi Soneran tili käyttöön? Tulisiko minun tämän 3 jälkeen irtisanoa Soneran Premium tili ja jatkaa entistä tiliä?
Soneran Spotify - kampanja muuttui 1.10. ja ilmainen Spotify Premium uuden laakaistaliittymän, määräaikaisen sopimuksen tai nopeuden noston mukana on nyt 1 kuukausi.

Jos haluat Soneran kautta Spotify Premium - palvelun käyttöön olemassa olevalle käyttäjätunnuksellesi, mainitse asia tilauksen yhteydessä. Spotify-tunnus tehdään aina tietylle sähköpostiosoitteelle, joten olemassa olevan Spotify-tunnuksen pohjana olevaa sähköpostiosoitetta tulisi käyttää tilattaessa palvelu Soneran kautta.

Tietääkseni kahta Premium-palvelua ei samalle tunnukselle voi yhtä aikaa olla käytössä, joten nykyinen Premium-tilaus kyseiseltä käyttäjätunnukselta pitäisi ainakin väliaikaisesti irtisanoa jotta Soneran kautta tuleva Premium-tilaus voisi se korvata.
Olen Spotify palvelun tilannut jo ennen 1.10, ja sain sähköpostiini viestin jossa kerrotaan että tunnukset tulevat 24h kuluessa. Tunnuksia ei kuitenkaan ole tullut.

Miten minun tulisi nyt menetellä? Spotify tunnukseni sähköposti osoite on sama kuin mihin olen jo saanut ilmoituksia toimitettavista Spotify tunnuksista.

EDIT: Spotifyn asiakastilin hallinnassa on kohta: "redeem premium codes". Otetaanko Soneran toimittama 3kk aika käyttöön olemassa olevaan tunnukseen tämän kautta?
Spotify-tunnusten olisi pitänyt lähteä sinulle 1.10 joko Soneran kautta saamaasi sähköpostiin tai toiseen henkilökohtaiseen sähköpostiisi. Jos tunnuksia ei kuitenkaan ole tullut, asiasta pitäisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm). Mainitsemasi linkin kautta ei Soneran tarjousta saa käyttöön.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa