Tilasin teidän verkkokaupasta Sonyn 40" taulu tv:n 2.8.09 ja siitä on kohta jo pari viikkoa kulunut eikä ole tv:stä näkynyt eikä kuulunut mitään...
Onko teillä varastot tyhjillään vai mistä moinen johtuu..?
T. Henri Sutinen
Sivu 1 / 1
Verkkokaupasta tilattujen laitteiden toimitusaika on pääsääntöisesti maksimissaan kaksi viikkoa siitä hetkestä, kun tilaus on hyväksytty. Tiedossamme ei ole, että taulutelevisioiden toimituksissa olisi tällä hetkellä viivettä.
Jos et maanantaihin mennessä ole saanut televisiota tai tietoa toimituksesta, kannattaa sinun tiedustella asiaa soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos et maanantaihin mennessä ole saanut televisiota tai tietoa toimituksesta, kannattaa sinun tiedustella asiaa soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Verkkokaupasta tilattujen laitteiden toimitusaika on pääsääntöisesti maksimissaan kaksi viikkoa siitä hetkestä, kun tilaus on hyväksytty. Tiedossamme ei ole, että taulutelevisioiden toimituksissa olisi tällä hetkellä viivettä.
Jos et maanantaihin mennessä ole saanut televisiota tai tietoa toimituksesta, kannattaa sinun tiedustella asiaa soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos tilauksen toimitus venähtää paljon, onko tilausta mahdollista perua?
Etämyynnin, kuten verkkokauppamme, kautta tilatun Sonera Taulu-TV:n tilaus on mahdollista peruuttaa siten, että asiakas ei ota laitetta vastaan. Tällöin laite palautuu postin kautta takaisin Soneralle ja tilaus peruuntuu.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jokin ilmeisesti takkuaa ja pahasti, itsekin tilasin saman TV:n n.6 viikkoa sitten.. Tilausvahvistus tuli 31.7 sähköpostiin, mutta töllöä ei näy.. Kai se on pakko lähteä sitten jonottamaan asiakaspalveluun.. :F
eivoikestaa kirjoitti: Jokin ilmeisesti takkuaa ja pahasti, itsekin tilasin saman TV:n n.6 viikkoa sitten.. Tilausvahvistus tuli 31.7 sähköpostiin, mutta töllöä ei näy.. Kai se on pakko lähteä sitten jonottamaan asiakaspalveluun.. :F
Samoihin aikoihin tilasin itsekkin ja ei edelleenkään näy. Ja ei sinne asiakaspalveluun vaikuta jonottaa. Tuumavat joka kerta saman "Nyt on päässy loppumaan. Toivottavasti jaksat odottaa päivämäärätähän asti, kun televisioin arvioitu postitusaika on tuolloin teidän kohdallanne.". Sitten ku päivä on mennyt ja soitat uudestaan, voivotellaan taas ja annetaan uusi päivämäärä kuukauden päähän.
Sony 40" television viivästyneet toimitukset pitäisivät olla perillä tällä viikolla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Sony 40" television viivästyneet toimitukset pitäisivät olla perillä tällä viikolla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hienoa. Toivottavasti saan television nyt, kun on jo kolmesti toimitusajankohta siirtynyt.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.