Skip to main content

450+d-link dir-615 tökkii

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Terve! elikkäs ongelma on seuraavan lainen. soneran laajakaista langaton ja d-linkin wlan reititin ei nyt jostain syystä pelaa keskenään? yhteyden nettiin saa muodostettua mutta selaimessa sivut eivät aina suostu aukeamaan. noin, joka toisella kerralla sivu aukeaa niinkun pitääkin ja jokatoisella kerralla tulee sivua ei voi näyttää, kytkentä reitittimen ja koneen välissä on rj-45. Onkohan joku asetus vika vai voiko olla että reititin on fyysisesti rikki.? Mitään buuttausta purkit eivät vaadi vaikka ei sivut aukea riittää kun painaa vaan päivitä painiketta selaimessa riittävän monta kertaa...

apuva! =/

ps. mikä on oikea vaihtoehto @450 modeemille reitittimen asetuksissa kaapeli/dynaaminen ip /staattinen ip???

1 kommentti

  • March 19, 2012
Hei Pappalopippalo

Toimiiko yhteys suoraan modeemista? Mikäli yhteys toimii, mutta wlan reitittimen kanssa ongelmaa niin vika voi olla itse reitittimessä tai sen asetuksissa.

IP -osoite on dynaaminen. Staattinen IP-osoite on vain mahdollista yritysliittymissä.