Kysytäänpä täällä, kun täällä edes joskus joku vastaa Soneralta.. Eli sanoin netissä irti tuolla henk.koht palvelusivulla tuon 450-laajakaistan. Mitään kuittausta asiasta ei ole tullut minulle. Asiasta oppineena otin tietysti ruudunkaappauksen kyseisestä tapahtumasta.. Tuleeko kuittaus tuosta puhelimella, postilla, vai sähköpostilla? Ja miten nopeasti tämä tapahtuu, jos näin hyvä tuuri on käynyt, että menisi ihan kivuttomasti tällä kertaa asia.
Sivu 1 / 1
Jos olet jättänyt asiasta Omien Sivujemme kautta palvelupyynnön, asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä irtisanomisasian selvittämiseksi. Jos sinua ei tavoiteta puhelimitse, asiakaspalvelumme lähettää asiasta tietoa tekstiviestitse. Tällä hetkellä Sonera Laajakaista -liittymien palvelupyyntöjen käsittelyssä on noin neljän arkipäivän viive.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.