Olen huhtikuussa 2013 tehnyt Soneralle vikailmoituksen 4G verkon toimimattomuudesta. Sonera on myöntänyt vian olevan totta. Sitä on yritetty korjata ja sen olisi pitänyt tulla kuntoon. Vaan kun ei ole kunnossa.
Postitoimipaikkani on Helsinki. Kuuluvuuskartan mukaan sekä ulkona että autossa valinnalla olen reippaasti 4G alueella. Vaikka menen ulos kalliolle seisomaan en saa 4G verkkoa käyttööni.
Sonera on nyt siis 7 kuukautta yrittänyt saada asiaa kuntoon, tuloksetta.
Välillä olin kuukausia niin että asetuksena oli maksimiverkko 3G. Mutta se ei ole mikään ratkaisu asiaan.
Ongelman tästä tekee se että välillä putoan verkosta enkä nouse mihinkään verkkoon. Välillä putoan myös työpaikkamme puhelinjärjestelmästä enkä voi ottaa vastaan siirrettyjä puheluita/ siirtää puheluita muille. Tätä putoilemista tapahtuu ajoittain. Joskus on paha päivä ja putoilen monta kertaa, joskus puhelimeni pysyy verkossa/ nousee takaisin verkkoon parikin viikkoa. Tai ainakaan en huomaa pudonneeni.
Kenen puoleen minun pitäisi kääntyä että asia saataisiin kuntoon?
Sivu 1 / 1
Hei Arski64!
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelen kuvaamiasi ongelmia. Ongelmien aiheuttaja on syytä tutkia uudelleen, joten pyytäisin sinua ottamaan yhteyttä vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (mpm/pvm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Mikäli liittymäsi on yrityksen nimissä, voit ottaa yhteyttä yritysliittymien vikapalvelumme numeroon 0206 90801.
Toivottavasti liittymäsi saadaan toimimaan normaalisti teknisten asiantuntijoidemme toimesta.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitos viestistäsi.
Pahoittelen kuvaamiasi ongelmia. Ongelmien aiheuttaja on syytä tutkia uudelleen, joten pyytäisin sinua ottamaan yhteyttä vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (mpm/pvm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Mikäli liittymäsi on yrityksen nimissä, voit ottaa yhteyttä yritysliittymien vikapalvelumme numeroon 0206 90801.
Toivottavasti liittymäsi saadaan toimimaan normaalisti teknisten asiantuntijoidemme toimesta.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
En teidä kuuluuko tämä asia tänne liikkuvaan nettiin vai ihan puhelinliittymien alle. Itse ongelman mielestäni kuitenkin aiheuttaa se että pompin verkosta toiseen kuin aropupu vaikka olen 4G verkon alueella.
Olen ollut vikapalveluunne (yrityspuolen vikapalveluun) yhteydessä varmaan 10 kertaa tämän asian tiimoilta, alkaen siis 23.4.2013 jolloin tein vikailmoituksen. Sieltä aina luvataan tutkia asiaa ja soittaa takaisin. Sitä soittoa vaan ei koskaan tule, lie vikana se ettei minulle voi soittaa kun olen pudonnut verkosta?
No ei tosi, on minulle pari kertaa jopa soitettu. Mutta kuntoon ei tule.
Sitten taas soitan sinne noin 1 kk päästä ja sama rumba alkaa alusta.
Välillä on jotain parannuksia saatu aikaan mutta kunnossa liittymä ei ole.
Tänään on taas ollut sellainen päivä että vit***aa. Miten voi puhelinliittymä toimia näin huonosti ja epävakaasti? Puhelut katkeaa, en pysy firman puhelinverkossa, minulle ei voi välillä soittaa, itse en voi välillä soittaa jne jne.
Eli kysymys kuuluu että onko Soneralla joku henkilö joka voisi hoitaa asian niin että se tulisi kuntoon. Tai sitten saisin vastauksen että Sonera (4G) ei toimi helsingissä?
Tämä kissa-hiiri leikki riittäisi nyt. Mielestäni tämä reilu 7 kuukautta on riittävä aika korjata liittymä jos tahtoa löytyy.
Tein tuossa testiä kun aikaa oli. Seisoin paikallani puhelin kädessä noin 3 minuuttia. Sinä aikana paras verkko oli 4G 4/5 tolppaa ja huonoin 3G 1/5 tolppaa. Välillä oli tarjolla myös H+ sekä E. Hetken olin myös ilman verkkoa.
Olen ollut vikapalveluunne (yrityspuolen vikapalveluun) yhteydessä varmaan 10 kertaa tämän asian tiimoilta, alkaen siis 23.4.2013 jolloin tein vikailmoituksen. Sieltä aina luvataan tutkia asiaa ja soittaa takaisin. Sitä soittoa vaan ei koskaan tule, lie vikana se ettei minulle voi soittaa kun olen pudonnut verkosta?
No ei tosi, on minulle pari kertaa jopa soitettu. Mutta kuntoon ei tule.
Sitten taas soitan sinne noin 1 kk päästä ja sama rumba alkaa alusta.
Välillä on jotain parannuksia saatu aikaan mutta kunnossa liittymä ei ole.
Tänään on taas ollut sellainen päivä että vit***aa. Miten voi puhelinliittymä toimia näin huonosti ja epävakaasti? Puhelut katkeaa, en pysy firman puhelinverkossa, minulle ei voi välillä soittaa, itse en voi välillä soittaa jne jne.
Eli kysymys kuuluu että onko Soneralla joku henkilö joka voisi hoitaa asian niin että se tulisi kuntoon. Tai sitten saisin vastauksen että Sonera (4G) ei toimi helsingissä?
Tämä kissa-hiiri leikki riittäisi nyt. Mielestäni tämä reilu 7 kuukautta on riittävä aika korjata liittymä jos tahtoa löytyy.
Tein tuossa testiä kun aikaa oli. Seisoin paikallani puhelin kädessä noin 3 minuuttia. Sinä aikana paras verkko oli 4G 4/5 tolppaa ja huonoin 3G 1/5 tolppaa. Välillä oli tarjolla myös H+ sekä E. Hetken olin myös ilman verkkoa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.