Skip to main content
Terve! Elikkäs meikäläisellä tänään (18.7.2014) tuli postiin tämmönen router kuin Huawei B593s-22.
Niikuin otsikossa lukeepi että 4g ei toimi ja 3g pätkii, kattelin tossa kuuluvuuskarttaa niin sen pitäisi kyllä kattaa ihan tänne asti missä asustelen.
Asetukset on kohdallaan ja 3g sen kun pätkii ja pätkii, tässähän rupee hermo menemään.
Sitten vielä kun ''pitäisi'' päästä 4g:hen ja kun yrittää pakottaa menemään 4g:hen niin herjaa ''Yhteys ei onnistunut, virhekoodi 3254'', sitten kun sitä painaa tulee tälläinen ''A problem has occurred in the communication between your router and the wireless network. Please provide the customer supporter the following information.
Code: 0X00000CB6
Details:network check fail''
että sellaista toivottavasti joku voipi auttaa.
Papereissa lukee, että 4g verkkoon pitäisi päästä, ja kun en pääse niin pitääkö tässä maksaa sitten 4gstä ihan turhaan kun pelekkään 3ghen pääsee ja mikä sattuu pätkimään.
Hei asiakas345 !

Kävisitkö lisäämässä tänne keskustelupalstan Omat asetukset /Profiiliin asiakasnumerosi, niin tarkastan kuuluuvuuden kotiosoitteessasi. Asiakasnumerosi näkyy profiiliin lisättynä vain Soneran asiantuntijoille.

Oletko testannut lukita reitittimen vain 3G- tai 4G-verkkoon. Laite voi pätkiä yhteyttä jos lukintaa ei ole tehty. Täältä löydät ohjeen: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Huawei_B593_-asetukset
Kokeiltu on ja kun yrittää pakottaa 4g:hen niin antaa tuon virhekoodin (mikä lukeepi tuossa edellisessä viestissä) ja lisäsin tuon liittymänumeron profiiliin. En tiedä onko siitä apua tässä tilanteessa, mutta ainakin kun soittelin tonne asiakaspalveluun niin siellä ne kyseli sitä.
Hei asiakas345!

Jostakin syystä tämän Keskustelupalstan profiiliissasi näkyy ainoastaan kaksi numeroa. Kokeilisitko vielä uudelleen lisätä liittymänumerosi profiiliisi ilman ensimmäistä nollaa.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan liittymänumerosi ilman ensimmäistä nollaa => Lähetä.

Vastaa