Skip to main content
Mikähän mahtaisi olla syynä siihen, kun liittymääni kuuluva 4g verkko ei enää puhelimessani toimi? Soitin asiasta jo kerran asiakaspalveluun ja sieltä käskettiin käynnistää puhelin uudestaan. Noh, tämähän siis ei auttanut ja nyt luvatun 4g:n sijaan netti toimii max. 3g:nä. Puhelimesta nettipaketti ei ole kulunut umpeen, ja kuuluvuusaluekaan ei pitäisi olla ongelma, sillä pääosin olen Helsingin keskustassa. Puhelimen olen käynnistänyt uudelleen moneenkin kertaan mutta enää eivät keinot eikä kärsivällisyys riitä. Löytyisikö tietoa, että mikä vikana?
Et ole ainoa jolla ei helsigissä toimi 4G Soneran verkossa vaikka Soneran mukaan pitäisi toimia.

Vika lienee se että Soneran 4G ei vaan toimi. Ja Soneraa EVVK koko asia.

Oma korjaus ongelmaan on se että vaihtuu Sonera toiseen operaattoriin.
Hei Hannmary!

Pahoittelen, että liittymässäsi ilmenee ongelmia 4G-verkossa eli puhelimesi ei tunnu löytävän enää ollenkaan 4G-verkkoa. Antamiesi tietojen perusteella on vaikea varmuudella sanoa, mistä ongelma johtuu. Tällä hetkellä ei ole tiedossa olevia häiriöitä 4G-verkossa Helsingin keskustan alueella.

Laittaisitko Keskustelupalstan profiiliin laskuistasi löytyvän asiakasnumeron (10 numeroa), joka ei näy palstan muille käyttäjille. Asiakasnumerosi perusteella voidaan katsoa liittymäsi tilannetta.

Voit halutessasi tehdä vikailmoituksen soittamalla Vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.

Voit tehdä vikailmoituksen myös kirjautumalla Sonera Omille Sivuille osoitteessa www.sonera.fi/omatsivut . Sisäänkirjautumisen jälkeen valitaan oikea liittymä ja vikailmoituksen voi tehdä kohdasta "Tee vikailmoitus".


Ystävällisin terveisin

Tapani V

Vastaa