Skip to main content
Omistan Soneran 4G Max ja Huawei B593s-22 hyvällä ulkoisella antennilla.

Noin vuoden toiminut ihan ok ,mutta viime aikoina on nopeudet ollut ihan naurettavan hitaita jopa päivällä

http://www.speedtest.net/my-result/3683987970

illalla menee alle 10mb nopeudet

Singaalista ei homma ole kiinni 5 palkkia ja ihan hyvät singaali tiedot.

Wireless Status
1 PLMN: 24491
2 Service status: Valid service
3 RSSI (dBm): -51
4 RSRP (dBm): -65
5 RSRQ (dB): -8
6 Roaming: No
7 Band: LTE1800

Ei oo kyllä mukavaa maksaa premium hintaa jostain 3g nopeuksista.

ja nyt klo 18 paikkeilla oli http://www.speedtest.net/my-result/3684574585
Hei TomiTomi,

4g-verkon normaalit vaihteluvälit ovat 10-80 Mbit/s. Tarkistin ettei kotiosoitteesi lähellä olevissa tukiasemissa ole tiedossamme vikaa. Jos vika on alkanut äkisti ja nopeudet ovat alle vaihteluvälin, niin tämän voisi tutkia tarkemmin. Voit laittaa vikailmoituksen kirjautumalla Soneran Omille -sivuille ja laittaa meille sieltä häiriöilmoituksen.
Niinkuin näit tossa klo 18 nopeus oli 5mb ja tänään kun tulin töistä niin oli tuskaa päästä tsekkaamaan esim iltasanomien sivuja jne..oli pakko vaihtaa 3g että pääsi edes lukemaan sitä

On jo tutkinnan alla.

Erittäin mukava ja pätevä henkilö soitteli tänne päin ja vika on selvityksen alla ja on kuulemma jotan häikkää
Mulla on myös esiintynyt samanlainen ongelma. On jo usean viikon ajan oireilut, etenkin 4G.
Täytyy varmaan laittaa häiriöilmoitus.
TomiTomi kirjoitti:
Niinkuin näit tossa klo 18 nopeus oli 5mb ja tänään kun tulin töistä niin oli tuskaa päästä tsekkaamaan esim iltasanomien sivuja jne..oli pakko vaihtaa 3g että pääsi edes lukemaan sitä

On jo tutkinnan alla.

Erittäin mukava ja pätevä henkilö soitteli tänne päin ja vika on selvityksen alla ja on kuulemma jotan häikkää


Hei TomiTomi,

hienoa että asia edistyi nopeasti.
VVG kirjoitti:
Mulla on myös esiintynyt samanlainen ongelma. On jo usean viikon ajan oireilut, etenkin 4G.
Täytyy varmaan laittaa häiriöilmoitus.


Hei VVG,

asiakasnumerosi perusteella tarkastin että kotiosoitteesi on viallisen tukiaseman lähellä. Tukiaseman korjaus on käynnissä ja uutta vikailmoitusta ei välttämättä tarvita, jos sinulle riittää tämä tieto että korjausta tehdään.
Satu_ kirjoitti:

Hei VVG,
asiakasnumerosi perusteella tarkastin että kotiosoitteesi on viallisen tukiaseman lähellä. Tukiaseman korjaus on käynnissä ja uutta vikailmoitusta ei välttämättä tarvita, jos sinulle riittää tämä tieto että korjausta tehdään.

Kiitos tiedosta. Riittää että ongelman aiheuttaja on selvinnyt ja korjaus käynnissä.
Tuli viesti ,että ongelma on korjattu ja hyvin näyttää toimivan nyt.

Salo/enola
Hei TomiTomi!

Kiitos viestistäsi. Hienoa kuulla, että liittymäsi toimii nyt normaalisti. Asentaja on käynyt paikan päällä korjaamassa häiriön tukiasemassa. Tilannetta toki seurataan edelleen, jotta varmistutaan siitä, että häiriötilanne ei toistu.

Hei VVG!

Toivottavasti myös sinun liittymäsi toimii nyt paremmin.

Vastaa