Päivitin entisen liikkuvan netin liittymän 4G Teho liittymään, kun asiakaspalvelussa sanoivat että ko. Liittymä toimisi osoitteessamme. Samalla hankin Huawei B593s reitittimen.
Mutta ei tuo laite löydä 4G:tä juuri lainkaan ja muutenkin näyttää vain kahta tolppaa signaaleissa.
Ei tullut liittymä kyllä yhtään nopeammaksi tuolla vaihdolla.
Onneksi on 14 vrk aikaa palauttaa tuo palikka ja liittymä.
Sivu 1 / 1
Tuplapostaus
Hei juppeli!
Kiitos viestistäsi. Jotta viestisi voidaan kohdistaa oikealle liittymälle tutkintaa varten, lisäisitkö tämän Keskustelupalstan profiiliisi asiakasnumerosi (10 numero), joka löytyy esimerkiksi liittymäsi laskuista. Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.
Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan asiakasnumerosi => Lähetä.
Oletko muuten lukinnut Huawei B593S Router -laitteesi käyttämään ainoastaan 4G-verkkoa?
Kiitos viestistäsi. Jotta viestisi voidaan kohdistaa oikealle liittymälle tutkintaa varten, lisäisitkö tämän Keskustelupalstan profiiliisi asiakasnumerosi (10 numero), joka löytyy esimerkiksi liittymäsi laskuista. Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.
Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan asiakasnumerosi => Lähetä.
Oletko muuten lukinnut Huawei B593S Router -laitteesi käyttämään ainoastaan 4G-verkkoa?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.