Skip to main content

4G tikku lakkaa toimimasta 30-90 minuutin välein jatkuvasti

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miten tämän voi korjata vai pitääkö vain viedä takaisin kun on vielä kokeiluaikaa jäljellä?

5 kommenttia

  • April 8, 2013
Hei kamakasa!

Kuulostaa siltä että laitteesi olisi voinut tippua pois käyttämästä 4G -verkkoa. Löydät ohjeet oman nettitikkusi pakottamiseen käyttämään vain 4G -verkkoa, ohjeista ja vinkeistä.

  • April 10, 2013
Ohjeissa näytetään eri versiota tästä mobile broadband ohjelmasta mitä minun pitää käyttää, tässä minun versiossa ei oikein ole mitään muita asetuksia jota voi vaihtaa paitsi kieli... yritin päivittää mutta väittää että se on uusin

  • April 10, 2013
Katkaisithan yhteyden ennen kuin klikkasit hammasratas-kuvaketta? Silloin pitäisi tulla myös Asetukset valittavaksi.

  • April 10, 2013
Sellaista asetusta jolla voisi säätää nettitikun yhdistämään vain 4G yhteyteen ei ole tässä versiossa

  • April 10, 2013
kamakasa: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mikä tikku sinulla on käytössäsi ja antaa siihen lisäohjeita. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.