Ostin tänään (24.1.) Sonera 4G-nettitikun. Tikku asentui koneelle pienen ongelman jälkeen, mutta nyt tikku ei löydä 4G-verkkoa eikä - huom. - suostu yhdistymään mihinkään verkkoon.
Tarkistin Soneran verkkosivuilta, että alueen pitäisi kuulua 4G-verkkoon. Tosin Soneran (?) Mobile Broadband -sivusto sanoo, että käytettävissä on vain 3G-verkko. Yhteyden pitäisi Nettitikku ei kuitenkaan suostu yhdistämään edes 3G-verkkoon, vaan ilmoittaa, että "No connection" tai "Failure".
Nettitikussa palaa/vilkkuu sininen valo, kun se yrittää yhdistää verkkoon, eli ilmeisesti nettitikku toimii teknisesti oikein?
Tietokoneen olen nettitikun asentamisen jälkeen käynnistänyt uudelleen, mutta sekään ei auta.
Sivu 1 / 1
Hei Sini_87 !
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi tai liittymänumeron ilman ensimmäistä 0-numeroa, niin katsotaan että liittymä on kunnossa.
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi tai liittymänumeron ilman ensimmäistä 0-numeroa, niin katsotaan että liittymä on kunnossa.
Hei,
liittymänumero lisätty profiiliin, kuten pyydettiin. Lisäsin sen asiakasnumero-kohtaan. Asiakasnumeroa en löytänyt sopimuspapereista.
liittymänumero lisätty profiiliin, kuten pyydettiin. Lisäsin sen asiakasnumero-kohtaan. Asiakasnumeroa en löytänyt sopimuspapereista.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.