Tarkoittaako tämä 5 gigaa vastaanotetut+lähetetyt? Vai onko kyseessä 5 gigan raja vastaanotetussa datamäärässä?
Lapsellisen pieni tuo raja. Henk.koht. päivän surffailut, ladatut+vastaanotetut, ilman mitää isompia latailuja 450 megaa, kaks viikkoa tätä tahtia niin limiitti on varmasti täynnä. Eihän tätä verkkoa voi suositella kuin äärimmäisen vähään käyttöön poikkeusolosuhteissa. Kalliskin on.
5 gigan rajasta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.