Kun muutimme tähän asuntoon, teimme soneran kanssa
sopimuksen 1mb/512k yhteydestä, jonka hinta oli jo
silloin hurja reilu 30€/kuukausi.Perusteltiin korkeaa
hintaa syrjässä asumisella.
Kaivurikuski katkaisi johdon, ja jätti ilmoittamatta
siitä kenellekään.Minä soitin soneralle, jonka
asiakaspalvelusta vastattiin että JOHDOT eivät ole
soneran vastuulla, vaan minun pitää ottaa johtojen
omistajaan yhteys.
Ajoin sitten porin puhelin oy:hyn joka silloin johdot
omisti ja kerroin että johtonne ovat pitkin
tietä.Videotakin löytyy tästä, sekä valokuvia.
Viikon olimme ilman nettiä, soneralta tuli
pahoittelukirje ja patakinnas anteeksipyyntöinä.
Samalla hinta pompsahti 51,41€/kuukausi, eli me
maksoimme kaivurimiehen virheen ja maksamme edelleen!
Onko tämä oikein?!!
Olen yrittänyt ottaa moneen eri palveluntarjoajaan
yhteyttä ja vaihtaa heidän liittymäänsä, aina samoin
tuloksin: "ei saatavilla tähän osoitteeseen.."
Samaa sanoo yllättäen myös SONERA, jonka yhteyttä
käytämme nytkin tätä kirjoittaessa..
Langattoman saisi kyllä, mutta monta eri mokkulaa
testanneena TIEDÄN etteivät ne toimi täällä
luotettavasti.
Vaimoni on maahanmuuttaja, ja hänen "henkireikänsä" on
päästä skypen kautta juttelemaan perheelleen ja
ystävilleen kotimaahansa.Langattomalla yhteydellä tämä
on likimain mahdotonta sen katkeillessa jatkuvasti.
Miten voi olla mahdollista että puolella rahalla siitä
minkä maksamme, saisi 40 kertaa nopeamman yhteyden
kaupungissa?!
Väkisinkin tulee tunne että meitä koitetaan pakottaa
luopumaan tästä yhteydestä jotta langat saadaan
kerättyä pois ja lopetettua koko adsl tältä osiolta,
onko näin?
Ottaisin todella mielelläni 10€ kuukaudessa maksavan
langattoman jos se vain toimisi täällä ilman satojen
eurojen hintaisia suunta-antennivirityksiä katolla
tms.
Mielestäni teidän tulee laskea joko hintaa, tai sitten
nostaa nopeutta yhteydessä.Työttömälle perheelliselle
tämä on valtava meno, mutta se on pakko maksaa jotta
vaimo voi pitää yhteyttä sukuunsa.Soitteluun
puhelimella ei ole varaa.
Soneralla on varmasti varaa alentaa hintaa
liittymässämme.Asumme sellaisessa talossa jossa olemme
aina unelmoineet voivamme asua.Nettiliittymän takia
muutto ei ole meille vaihtoehto, eikä siihen olisi
varaakaan.
Toivomme todella, että sonera ottaa pyyntömme
tosissaan ja tekee asialle jotain.
Ystävällisesti,
Epätoivoinen perhe.
- Yhteisö
- Foorumin etusivu
- Arkisto
- Kysy ja keskustele -palstan arkisto
- 51,41€ 1mb/512 yhteydestä?!!
51,41€ 1mb/512 yhteydestä?!!
- December 11, 2014
- 19 kommenttia
- 1 katselukerta
19 kommenttia
A
- Anonymous
- June 6, 2011
"Me asiakaspalvelusta olemme aktiivisesti mukana, tule sinäkin".
Kuinka "aktiivisia" täällä ollaan kun on mennyt jo viikko eikä vastausta kuulu? :)
Muihin viesteihin kyllä on vastattu pikaisesti, mutta ei tähän.
Olisimme todella kiitollisia vastauksesta.
Kuinka "aktiivisia" täällä ollaan kun on mennyt jo viikko eikä vastausta kuulu? :)
Muihin viesteihin kyllä on vastattu pikaisesti, mutta ei tähän.
Olisimme todella kiitollisia vastauksesta.
A
- Anonymous
- June 6, 2011
reilukerho kirjoitti:
Muihin viesteihin kyllä on vastattu pikaisesti, mutta ei tähän.
No en nyt noinkaan sanoisi. Kyllä tässä itse kukin on vastausta odotellut. Kaiketi siellä on nyt niin kaunis ilma, ettei kukaan ole sisällä koneen ääressä vastailemassa.
A
- Anonymous
- June 7, 2011
reilukerho: Heti alkuun, pahoittelut hieman viivästyneestä vastauksesta. Käsittelemme viestejä vanhimmasta alkaen, jonka vuoksi viesteihin kommentointi ei kannata. Tämä nostaa viestejä käsittelyjonossa uudemmaksi.
Liittymäsi sijaitsee sellaisella alueella, johon ei ole enää mahdollista tilata uusia liittymiä. Tämä tarkoittaa sitä, että liittymä voi olla käytössä toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Hinnoitteluun vaikuttavia määräaikaisia sopimuksia ei ole mahdollista tehdä. Ymmärrän kyllä tilanteesi, mutta hinnoitteluun ei ikävä kyllä ole mahdollista vaikuttaa.
Kerroit, että olit kokeillut nettitikkuja. Oletko kokeillut Soneran nettitikkua lähiaikoina? Kuuluvuuskartan mukaan 3g-verkko olisi alueellasi ja näin ollen nettitikunkin pitäisi toimia. Olen kuullut asiakkailta hyviäkin käyttökokemuksia Skypen käytöstä nettitikulla, vaikka toki matkapuhelinliikenne vaikuttaa nettitikun nopeuteen.
Liittymäsi sijaitsee sellaisella alueella, johon ei ole enää mahdollista tilata uusia liittymiä. Tämä tarkoittaa sitä, että liittymä voi olla käytössä toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Hinnoitteluun vaikuttavia määräaikaisia sopimuksia ei ole mahdollista tehdä. Ymmärrän kyllä tilanteesi, mutta hinnoitteluun ei ikävä kyllä ole mahdollista vaikuttaa.
Kerroit, että olit kokeillut nettitikkuja. Oletko kokeillut Soneran nettitikkua lähiaikoina? Kuuluvuuskartan mukaan 3g-verkko olisi alueellasi ja näin ollen nettitikunkin pitäisi toimia. Olen kuullut asiakkailta hyviäkin käyttökokemuksia Skypen käytöstä nettitikulla, vaikka toki matkapuhelinliikenne vaikuttaa nettitikun nopeuteen.
A
- Anonymous
- June 9, 2011
"Liittymäsi sijaitsee sellaisella alueella, johon ei ole enää mahdollista tilata uusia liittymiä."
Miksi ei voi tilata uusia liittymiä? Johdot ovat paikoillaan,mikä estää uusien liittymien tilaamisen?
Kysyin huvikseni paljonko maksaisi tuplanopeus tänne ja vastaus oli 72€ 2mb liittymästä :D
Onko kohtuus liian iso sana?
Ja kysymykseen olenko kokeillut soneran langatonta täällä, kyllä vain.
Lupaukset olivat korkealla,ja kokeilin koska luvattiin 2 viikon palautusoikeus.
Otin liittymän, jossa luvattiin nopein mahdollinen langaton.Hinnaksi olisi tullut 17€/kuukausi, siis todella paljon halvempi nykyiseen verrattuna.
Ongelma on tässä. Jatkuva yhteysnopeus, ei todellakaan ole sitä mitä luvattiin.Hetkellisesti nopeus nousi noin 3mb, mutta tosiaan vain hetkellisesti.Yhteys oli poikki erittäin usein, äärettömän hidas(paitsi kun se päätti antaa hetkellisesti tuon 3mb).
Skypeä koitettiin ja tuloksena jatkuva katkeaminen.
Olisin vaihtanut siihen, mutta koska se toimii vieläkin huonommin kuin lankaliittymä, palautin laitteen.
Onko teillä myynnissä liittymää, jossa on takuuvarmasti vähintään 1mb kokoaikainen nopeus? Jos on, vaihdan siihen heti.Enkä tarkoita tällä liittymää jossa on jokin etuoikeutettu datamäärä, jonka jälkeen nopeus putoaa minimiin.
Toivoisin selvitystä tilanteeseen, että mikä estää ettei meille voida myydä uutta liittymää langalla?
Kuka sonerassa päätti asian olevan näin ja minkä takia?
Miksi ei voi tilata uusia liittymiä? Johdot ovat paikoillaan,mikä estää uusien liittymien tilaamisen?
Kysyin huvikseni paljonko maksaisi tuplanopeus tänne ja vastaus oli 72€ 2mb liittymästä :D
Onko kohtuus liian iso sana?
Ja kysymykseen olenko kokeillut soneran langatonta täällä, kyllä vain.
Lupaukset olivat korkealla,ja kokeilin koska luvattiin 2 viikon palautusoikeus.
Otin liittymän, jossa luvattiin nopein mahdollinen langaton.Hinnaksi olisi tullut 17€/kuukausi, siis todella paljon halvempi nykyiseen verrattuna.
Ongelma on tässä. Jatkuva yhteysnopeus, ei todellakaan ole sitä mitä luvattiin.Hetkellisesti nopeus nousi noin 3mb, mutta tosiaan vain hetkellisesti.Yhteys oli poikki erittäin usein, äärettömän hidas(paitsi kun se päätti antaa hetkellisesti tuon 3mb).
Skypeä koitettiin ja tuloksena jatkuva katkeaminen.
Olisin vaihtanut siihen, mutta koska se toimii vieläkin huonommin kuin lankaliittymä, palautin laitteen.
Onko teillä myynnissä liittymää, jossa on takuuvarmasti vähintään 1mb kokoaikainen nopeus? Jos on, vaihdan siihen heti.Enkä tarkoita tällä liittymää jossa on jokin etuoikeutettu datamäärä, jonka jälkeen nopeus putoaa minimiin.
Toivoisin selvitystä tilanteeseen, että mikä estää ettei meille voida myydä uutta liittymää langalla?
Kuka sonerassa päätti asian olevan näin ja minkä takia?
A
- Anonymous
- June 13, 2011
reilukerho: Alueella, jossa liittymäsi on, uudistetaan teknologiaa, koska kiinteän verkon kunto on huono ja teknologia on vanhentunutta. Tästä syystä emme tee muutoksia olemassa oleviin kiinteisiin liittymiin hinnoittelun osalta ja myymme alueelle vain langattomia palveluita.
Investoimme tällä hetkellä uudempiin tekniikoihin, jotta voimme tarjota modernit, edulliset ja luotettavat palvelut asiakkaillemme. Investoinnit kohdentuvat langattomilla tekniikoilla toteutettaviin liittymiin ja palveluihin, kuten 3G-verkkoon. 3G-verkkoa parannetaan ja laajennetaan koko ajan. Langattomaan ratkaisuun ei voida taata tiettyä nopeutta, koska yhteys muodostetaan matkapuhelinverkon kautta, jossa puhelut ovat ensisijalla. Nettitikkuun saatavalla lisäantennilla sen sijaan voisi olla vaikutusta nettitikun toimivuuteen.
Investoimme tällä hetkellä uudempiin tekniikoihin, jotta voimme tarjota modernit, edulliset ja luotettavat palvelut asiakkaillemme. Investoinnit kohdentuvat langattomilla tekniikoilla toteutettaviin liittymiin ja palveluihin, kuten 3G-verkkoon. 3G-verkkoa parannetaan ja laajennetaan koko ajan. Langattomaan ratkaisuun ei voida taata tiettyä nopeutta, koska yhteys muodostetaan matkapuhelinverkon kautta, jossa puhelut ovat ensisijalla. Nettitikkuun saatavalla lisäantennilla sen sijaan voisi olla vaikutusta nettitikun toimivuuteen.
A
- Anonymous
- June 23, 2011
Jos varsinkin käytät raskaasti liikennettä tai pelailet paljon, ainoa keino on hankkia valokuituyhteys.
A
- Anonymous
- September 2, 2011
Ihan vain pientä dataa esimerkiksi adsl yhteyden toimivuudesta tämän päivän aikana, jotta saatte käsityksen miten uskomattoman paska se on.
14:43 saatu 14:49 poikki
14:50 saatu.14:56 poikki
14:57 saatu 14:58 poikki
15:00 saatu 15:05 poikki
15:05 saatu 15:12 poikki
15:12 saatu 15:18 poikki
15:21 saatu 15:28 poikki
15:35 saatu
Huomaako joku soneralla miten hankala on ylläpitää esim. skypekeskustelua tällaisella paskayhteydellä?!
Aion valittaa teistä jokaikiseen virastoon mitä maa päällänsä kantaa jos asia ei rupea paranemaan.
Kyllä nyt liittymän pitää jumalauta toimia koska siitä kerran maksetaan tähtitieteellisiä summia teille!
Menen vaikka jumalauta henkilökohtaisesti viestintäministerin ovea koputtamaan jos se saa teihin liikettä tämän asian parantamiseksi, tämähän lähentelee jo laillista ryöstöä, rahat otetaan mutta palvelu on silkkaa paskaa!
14:43 saatu 14:49 poikki
14:50 saatu.14:56 poikki
14:57 saatu 14:58 poikki
15:00 saatu 15:05 poikki
15:05 saatu 15:12 poikki
15:12 saatu 15:18 poikki
15:21 saatu 15:28 poikki
15:35 saatu
Huomaako joku soneralla miten hankala on ylläpitää esim. skypekeskustelua tällaisella paskayhteydellä?!
Aion valittaa teistä jokaikiseen virastoon mitä maa päällänsä kantaa jos asia ei rupea paranemaan.
Kyllä nyt liittymän pitää jumalauta toimia koska siitä kerran maksetaan tähtitieteellisiä summia teille!
Menen vaikka jumalauta henkilökohtaisesti viestintäministerin ovea koputtamaan jos se saa teihin liikettä tämän asian parantamiseksi, tämähän lähentelee jo laillista ryöstöä, rahat otetaan mutta palvelu on silkkaa paskaa!
A
- Anonymous
- September 2, 2011
reilukerho: Ikävä kuulla, ettei liittymäsi toimi kunnolla. Katsoin asiakastiedoistasi, ettet kuitenkaan ole ilmoittanut vikaa meille. Näin ollen sitä ei päästä myöskään korjaamaan. Aluksi kannattaa testata, ettei vika löydy modeemista esim. testaamalla toisella modeemilla tai jos käytät langatonta verkkoa, testaathan, että vika on myös silloin, kun kone on langan päässä. Jos vika ei ole modeemissa, teethän pikimiten vikailmoituksen, jotta pääsemme vikaa korjaamaan. Voit tehdä vikailmoituksen soittamalla Vikapalveluumme puh. 0206 90101 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30 tai jättämällä asiasta Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.
A
- Anonymous
- September 7, 2011
Samat asetukset kuin nytkin, sama modeemi, mitään ei ole muutettu, mutta yhtäkkiä yhteys on ruvennut temppuilemaan ja on tehnyt tätä jo viikon verran.
2002:9:9:11:39 DSL Carrier is down
2002:9:9:11:39 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:40 DSL Carrier is up
2002:9:9:11:40 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:11:40 AutoHunt : use the old VPI.VCI
2002:9:9:11:46 DSL Carrier is down
2002:9:9:11:48 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:49 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:52 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:54 ValidSettings key port4
2002:9:9:11:54 ValidSettings key port3
2002:9:9:11:54 ValidSettings key port2
2002:9:9:11:54 ValidSettings key port1
2002:9:9:11:54 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:56 DSL Carrier is up
2002:9:9:11:56 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:11:56 AutoHunt : use the old VPI.VCI
2002:9:9:12:2 DSL Carrier is down
2002:9:9:12:4 DSL Carrier is up
2002:9:9:12:4 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:12:4 AutoHunt : use the old VPI.VCI
2002:9:9:12:10 DSL Carrier is down
2002:9:9:12:11 DSL Carrier is training
2002:9:9:12:11 DSL Carrier is training
2002:9:9:12:12 DSL Carrier is up
2002:9:9:12:12 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:12:13 AutoHunt : use the old VPI.VCI
2002:9:9:12:18 DSL Carrier is down
2002:9:9:12:18 DSL Carrier is training
2002:9:9:12:19 DSL Carrier is up
2002:9:9:12:19 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:12:19 AutoHunt : use the old VPI.VCI
Tässä modeemista logi jos siitä on mitään apua.
Tuntemattomasta syystä adsl valo sammuu ja putoamme linjalta.Tätä sattuu TODELLA usein.
Luin jostain että teillä on tulossa markkinoille satelliittinetti vuoden lopulla.Mitkä tulevat olemaan sen kokonaiskäyttökustannukset? Upload/download nopeudet?
2002:9:9:11:39 DSL Carrier is down
2002:9:9:11:39 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:40 DSL Carrier is up
2002:9:9:11:40 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:11:40 AutoHunt : use the old VPI.VCI
2002:9:9:11:46 DSL Carrier is down
2002:9:9:11:48 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:49 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:52 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:54 ValidSettings key port4
2002:9:9:11:54 ValidSettings key port3
2002:9:9:11:54 ValidSettings key port2
2002:9:9:11:54 ValidSettings key port1
2002:9:9:11:54 DSL Carrier is training
2002:9:9:11:56 DSL Carrier is up
2002:9:9:11:56 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:11:56 AutoHunt : use the old VPI.VCI
2002:9:9:12:2 DSL Carrier is down
2002:9:9:12:4 DSL Carrier is up
2002:9:9:12:4 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:12:4 AutoHunt : use the old VPI.VCI
2002:9:9:12:10 DSL Carrier is down
2002:9:9:12:11 DSL Carrier is training
2002:9:9:12:11 DSL Carrier is training
2002:9:9:12:12 DSL Carrier is up
2002:9:9:12:12 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:12:13 AutoHunt : use the old VPI.VCI
2002:9:9:12:18 DSL Carrier is down
2002:9:9:12:18 DSL Carrier is training
2002:9:9:12:19 DSL Carrier is up
2002:9:9:12:19 sys_send_event - dhcp up
2002:9:9:12:19 AutoHunt : use the old VPI.VCI
Tässä modeemista logi jos siitä on mitään apua.
Tuntemattomasta syystä adsl valo sammuu ja putoamme linjalta.Tätä sattuu TODELLA usein.
Luin jostain että teillä on tulossa markkinoille satelliittinetti vuoden lopulla.Mitkä tulevat olemaan sen kokonaiskäyttökustannukset? Upload/download nopeudet?
A
- Anonymous
- September 8, 2011
Hei, kuten jo aiemmassa vastauksessani mainitsin, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus.
Tietoa satelliittilaajakaistasta löydät täältä.
Tietoa satelliittilaajakaistasta löydät täältä.
A
- Anonymous
- September 19, 2011
Uusi modeemi testattu, sama juttu, pätkii jatkuvasti.Korjaajakin kävi, totesi että teidän linjat on vanhoja ja linjoilla roikkuu puunoksia.Kysyin puunoksien vaikutusta linjoihin vuosi sitten asiakaspalvelustanne josta todettiin etteivät ne mitään vaikuta.Korjaaja oli toista mieltä.
Asiakaspalvelunne osaa hienosti syyllistää minua, asiakasta, siitä että teidän linjanne ovat huonoja.Vänkääminen kanssani puhelimessa ei saa minua ostamaan satojen eurojen laitteita nmt taajuutta käyttävään langattomaan yhteyteen, jonka nopeus on "ehkä" 1mb ja kuukausimaksu melkein sama kuin mitä maksan nyt.
Asiakaspalvelunne setä oli myös sitä mieltä, että jospa lasketaan tuo 1mb nopeus puoleen niin saattaisi pysyä paremmin yhteys :D Kysyin että laskeeko hintakin sitten, ja vastaus oli että tietenkään ei.
Kun tämä "metodi" ei toiminut, hän laski puolen megan yhteysnopeudesta pois vielä puolet testatakseen pysyykö modeemi linjalla.Ei pysynyt.
Mistä körttikerhosta teidän porukka sinne palkataan?Siwan kassakin olisi osannut auttaa paremmin asiassa, eikä olisi tarvinnut kuunnella "sun täytyy ostaa langaton, tai sit muuttaa pois" jäkätystä.
Mokkulatkin on tällä alueella testattu.Niiden nopeus tällä "3g alueella" jää tuskastuttavan hitaaksi.Esimerkiksi google.fi sivuston avaaminen kesti veikeät 5 minuuttia.Satunnainen 5mb latausnopeus ei saa minua tekemään parin vuoden määräaikaista sopimusta.
Soneralla olisi kyllä varaa tarjota syrjäseudun asukeillekin palvelua, mutta ilmeisesti osakkaiden tileille ropiseva tulos on tärkeämpi kuin asiakkaan tyytyväisyys.
On todella harmi, että kukaan muu ei katso asiakseen myydä laajakaistaa tällä alueella, paitsi sonera.
Pankkiasioiden etc, hoidosta ei tule mitään, kun yhteys katkeilee jatkuvasti.
Jos mitenkään sopii, korjatkaa yhteyteni,kiitos.
Ps. Älkää lähettäkö pahoittelukirjeitä tai mitään patakintaita.Laskekaa liittymän hintaa, tai nostakaa nopeutta mieluummin.
Asiakaspalvelunne osaa hienosti syyllistää minua, asiakasta, siitä että teidän linjanne ovat huonoja.Vänkääminen kanssani puhelimessa ei saa minua ostamaan satojen eurojen laitteita nmt taajuutta käyttävään langattomaan yhteyteen, jonka nopeus on "ehkä" 1mb ja kuukausimaksu melkein sama kuin mitä maksan nyt.
Asiakaspalvelunne setä oli myös sitä mieltä, että jospa lasketaan tuo 1mb nopeus puoleen niin saattaisi pysyä paremmin yhteys :D Kysyin että laskeeko hintakin sitten, ja vastaus oli että tietenkään ei.
Kun tämä "metodi" ei toiminut, hän laski puolen megan yhteysnopeudesta pois vielä puolet testatakseen pysyykö modeemi linjalla.Ei pysynyt.
Mistä körttikerhosta teidän porukka sinne palkataan?Siwan kassakin olisi osannut auttaa paremmin asiassa, eikä olisi tarvinnut kuunnella "sun täytyy ostaa langaton, tai sit muuttaa pois" jäkätystä.
Mokkulatkin on tällä alueella testattu.Niiden nopeus tällä "3g alueella" jää tuskastuttavan hitaaksi.Esimerkiksi google.fi sivuston avaaminen kesti veikeät 5 minuuttia.Satunnainen 5mb latausnopeus ei saa minua tekemään parin vuoden määräaikaista sopimusta.
Soneralla olisi kyllä varaa tarjota syrjäseudun asukeillekin palvelua, mutta ilmeisesti osakkaiden tileille ropiseva tulos on tärkeämpi kuin asiakkaan tyytyväisyys.
On todella harmi, että kukaan muu ei katso asiakseen myydä laajakaistaa tällä alueella, paitsi sonera.
Pankkiasioiden etc, hoidosta ei tule mitään, kun yhteys katkeilee jatkuvasti.
Jos mitenkään sopii, korjatkaa yhteyteni,kiitos.
Ps. Älkää lähettäkö pahoittelukirjeitä tai mitään patakintaita.Laskekaa liittymän hintaa, tai nostakaa nopeutta mieluummin.
A
- Anonymous
- September 23, 2011
Nyt näemmä liittymä toimii, eikä katkeile jatkuvasti.Hienoa,kiitos kun korjasitte.
Ainoa miinuspuoli asiassa on että maksan 1mb/512 yhteydestä, ja nopeustestien mukaan saan noin puolet siitä mistä maksan.
Odotan ehdotustanne miten järjestelemme kuukausimaksun uudelleen kun nopeus laski puoleen.Hinnan pitää laskea, koska tuote ei ole kokonainen.
Eihän kukaan maksa ladastakaan mersun hintaa.
Ainoa miinuspuoli asiassa on että maksan 1mb/512 yhteydestä, ja nopeustestien mukaan saan noin puolet siitä mistä maksan.
Odotan ehdotustanne miten järjestelemme kuukausimaksun uudelleen kun nopeus laski puoleen.Hinnan pitää laskea, koska tuote ei ole kokonainen.
Eihän kukaan maksa ladastakaan mersun hintaa.
A
- Anonymous
- September 26, 2011
Hei, Palvelukuvauksen mukaan ilmoitettu nopeus on enintään mainittu maksiminopeus, sinun kohdallasi 1M, mutta vähintään kolmasosa tästä nopeudesta. Näin ollen hyvitystä hinnasta ei ole ikävä kyllä mahdollista saada. Sonera laajakaista ADSL Palvelukuvauksen löydät kokonaisuudessaan tästä. Mukava kuitenkin kuulla, että liittymä toimii pätkimättä.
A
- Anonymous
- September 28, 2011
Niinamari kirjoitti: Hei, Palvelukuvauksen mukaan ilmoitettu nopeus on enintään mainittu maksiminopeus, sinun kohdallasi 1M, mutta vähintään kolmasosa tästä nopeudesta. Näin ollen hyvitystä hinnasta ei ole ikävä kyllä mahdollista saada. Sonera laajakaista ADSL Palvelukuvauksen löydät kokonaisuudessaan tästä. Mukava kuitenkin kuulla, että liittymä toimii pätkimättä.
Upeaa. Eikä varmaan ole siitäkään tulossa mitään korvausta että korjaus kesti useamman päivän?Veikkaan että teidän planeetalla ei lasketa esimerkiksi lauantaita tai sunnuntaita päiväksi ollenkaan, joten aika ei silloin voi kulua?
Kai kuitenkin aiotte nostaa taas noin 50% liittymän hintaa ylöspäin koska korjauksesta aiheutui teille kuluja? Eihän sitä nyt herranjumala voi vaatia että yhtiö vastaa omista linjoistaan/tuotteistaan, sehän olisi ennenkuulumatonta.
A
- Anonymous
- September 28, 2011
Asiakastietojemme mukaan et ole tehnyt liittymän toiminnasta vikailmoitusta. Hyvityksiä ei ole mahdollista saada, jos vikailmoitusta ei ole tehty. Normaali viankorjausaika on 48h, mikäli yhteys on kokonaan poikki. Viankorjausajassa on kyse työpäivistä, jolloin viikonloppua ei lasketa siihen mukaan.
Tarkistin linjan tilannetta toimituksemme puolelta ja tämän hetkisen tiedon mukaan liittymäsi sijaitsee verkon säilyvällä osuudella. Pahoittelut, että olemme aikaisemmin antaneet sinulle liittymän hinnoittelun osalta tiedon, ettei hinnalle voida tehdä mitään. Toimituksen antamaan tietoon perustuen liittymälle on nyt kuitenkin mahdollista tehdä määräaikainen hintaa edullistava sopimus. Nopeutta ei ikävä kyllä ole mahdollista lisätä. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme hoitaa asian kanssasi. Voit soittaa p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jättää palvelupyynnön.
Tarkistin linjan tilannetta toimituksemme puolelta ja tämän hetkisen tiedon mukaan liittymäsi sijaitsee verkon säilyvällä osuudella. Pahoittelut, että olemme aikaisemmin antaneet sinulle liittymän hinnoittelun osalta tiedon, ettei hinnalle voida tehdä mitään. Toimituksen antamaan tietoon perustuen liittymälle on nyt kuitenkin mahdollista tehdä määräaikainen hintaa edullistava sopimus. Nopeutta ei ikävä kyllä ole mahdollista lisätä. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme hoitaa asian kanssasi. Voit soittaa p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jättää palvelupyynnön.
A
- Anonymous
- September 29, 2011
Anni kirjoitti: Asiakastietojemme mukaan et ole tehnyt liittymän toiminnasta vikailmoitusta. Hyvityksiä ei ole mahdollista saada, jos vikailmoitusta ei ole tehty. Normaali viankorjausaika on 48h, mikäli yhteys on kokonaan poikki. Viankorjausajassa on kyse työpäivistä, jolloin viikonloppua ei lasketa siihen mukaan.
Tarkistin linjan tilannetta toimituksemme puolelta ja tämän hetkisen tiedon mukaan liittymäsi sijaitsee verkon säilyvällä osuudella. Pahoittelut, että olemme aikaisemmin antaneet sinulle liittymän hinnoittelun osalta tiedon, ettei hinnalle voida tehdä mitään. Toimituksen antamaan tietoon perustuen liittymälle on nyt kuitenkin mahdollista tehdä määräaikainen hintaa edullistava sopimus. Nopeutta ei ikävä kyllä ole mahdollista lisätä. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme hoitaa asian kanssasi. Voit soittaa p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jättää palvelupyynnön.
Hassua, ilman vikailmoituksen tekoa ei tule korjaajaa.Tein vikailmoituksen puhelimitse teidän automaattiinne, ja korjaaja tuli, testasi modeemini ja yhteyden minun katsellessani vieressä.vika oli korjattu seuraavan viikon keskiviikkona.Tuleehan tuohon jo työpäiviäkin enemmän kuin 2.
1mb yhteysnopeus riittää meidän perheessämme mainiosti.Pääasia että yhteys on vakaa eikä katkeile, kuten mokkulat esim.
Voiko määräaikaisen sopimuksen teon sijaan vain yksinkertaisesti laskea sitä hintaa? Olisin tosi tyytyväinen mikäli saisi edes samalle tasolle sen, kuin se oli tähän taloon muuttaessamme.30€ 1mb yhteydestä on mielestäni reilu korvaus tänä päivänäkin.
"Tarkistin linjan tilannetta toimituksemme puolelta ja tämän hetkisen tiedon mukaan liittymäsi sijaitsee verkon säilyvällä osuudella" Kiitos kun viitsit tarkistaa.Tarkoittaako tuo tieto siis sitä että palvelun voi ostaa myös toiselta firmalta?
A
- Anonymous
- September 29, 2011
Liittymän hintaan voidaan vaikuttaa ainoastaan määräaikaisella sopimuksella, koska se on ehtona tarjoushinnoille. Määräaikaisen sopimuksen kesto on 24 kk. Muiden operaattoreiden liittymätoimituksista en osaa sanoa. Uskon kuitenkin, että edullisin hinta liittymälle voidaan tarjota meidän kautta, koska osoitteesi kuuluu Soneran verkon alueelle.
A
- Anonymous
- September 30, 2011
Kiva.
Odotan kuitenkin yhä vastausta ehdotukseenne korvauksesta kun korjaukseen kului monta päivää.
Tein vikailmoituksen, josta todistaa myös se seikka että meille tuli korjaaja.Vika oli korjattu vasta seuraavan viikon keskiviikkona.Kysäiskääpä siltä korjaajaltanne joka asiaa hoisi.Puhelinnumerokin on tallessa josta minulle soitti ja kysyi että olenko kotona kun hän tulisi käymään.
Määräaikaisesta sopimuksesta sen verran että en voi lähteä minkäänlaiseen määräaikaiseen sopimukseen mukaan.Koitan mieluummin kuluttajasuoja-asiamiehen kautta saada oikeudenmukaisen hinnan liittymään.
Odotan kuitenkin yhä vastausta ehdotukseenne korvauksesta kun korjaukseen kului monta päivää.
Tein vikailmoituksen, josta todistaa myös se seikka että meille tuli korjaaja.Vika oli korjattu vasta seuraavan viikon keskiviikkona.Kysäiskääpä siltä korjaajaltanne joka asiaa hoisi.Puhelinnumerokin on tallessa josta minulle soitti ja kysyi että olenko kotona kun hän tulisi käymään.
Määräaikaisesta sopimuksesta sen verran että en voi lähteä minkäänlaiseen määräaikaiseen sopimukseen mukaan.Koitan mieluummin kuluttajasuoja-asiamiehen kautta saada oikeudenmukaisen hinnan liittymään.
A
- Anonymous
- September 30, 2011
Hyvityksistä emme voi keskustella keskustelupalstan kautta. Siitä sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Sinulla on oikeus kysyä liittymän hinnoittelua Kuluttajaviranomaiselta. Tällä hetkellä kaikki kampanjahinnat edellyttävät määräaikaisen sopimuksen. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa laskutus on listahintojen mukaista, eikä niitä voida asiakaskohtaisesti muokata.
Sinulla on oikeus kysyä liittymän hinnoittelua Kuluttajaviranomaiselta. Tällä hetkellä kaikki kampanjahinnat edellyttävät määräaikaisen sopimuksen. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa laskutus on listahintojen mukaista, eikä niitä voida asiakaskohtaisesti muokata.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
OKTätä tiedostoa ei voida ladata
Pahoittelut, virusskannerimme havaitsi, että tämän tiedoston lataaminen ei ole turvallista.
OK