Moro
Taloon tuli pari viikkoa sitten Soneran 8/1 ADSL-liittymä. Laitoin vanhan Telewellin EA-200-modeemin käyttöön enkä huomannut aluksi mitään vikaa. Netti katkesi kuitenkin illalla yhdeksän aikoja, ja pätkimistä jatkui päivittäin aikavälillä ~20:00 -> siihen asti kun nukkumaan. No, pistin vanhan modeemin piikkiin ja tilasin TP-Linkin TD-8616-modeemin. Sama vika jatkuu edelleen, mistä lähden selvittämään vikaa?
8/1 ADSL pätkii iltaisin ja yöaikaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.