Ennen Zyxelin modeemilla latasi n. 5 Mbit/s. Modeemi hajosi, ja nyt on lainassa TW-EA510 v3, joka lataa n. 3 Mbit/s. Onko tähän jotain poppakonstia vai johtuuko siitä, että kyseessä on yhdistelmälaite?
Edit: Auttaisikohan ohjelmistopäivitys tähän? Toimivaa laitetta ei ilmeisesti tulisi päivittää, mutta onko tämä nyt sellainen?
8/1 Laajakaista
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.