Muutin juuri ja vanha hienosti toiminut 24/3 vaihtui 8/1 nopeudeksi, mutta täällä uudessa paikassa todellinen nopeus on 5M/128k.. Tein vikailmoituksen aikaisemmin tällä viikolla, mutta eipä ole mitään kuulunut.
Muistaakseni minulla on kytkysopimusta vielä ensi kesään, mutta jos nopeus on tällainen niin voiko sopimuksen purkaa, jos lähetysnopeus ei tuosta rupea nousemaan?
8/1 lähetysnopeus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.