Tervehdys.
Eli 8/1 liittymäni nopeus on jo pitkään ollut 5 megaisen yhteyden tasolla. Yhteyttä on testattu toisellakin laitteistolla, joten omassa kokoonpanossani ei ole vikaa.
Tein eilen vikailmoituksen Soneralle ja äsken tuli tekstiviesti, että vika on korjattu. Resetoin modeemini/koneeni mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut.
Soneran nopeustestin tulos ennen ja jälkeen "korjauksen" kokoajan tätä luokkaa: 4.86 Mbit/s / 0.69 Mbit/s.
Hoidattehan pikimmiten nopeuden kuntoon!
8/1 liittymän nopeus pudonnut
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.