Hei
Meillä on taloudessa tuo 8/1 megan yhteys. Nyt olen kolmisen päivää seurannut nopeuksia ja ovat olleet maksimissaan 3-4 megaa. Yleensä 1-2. Toisin sanoen ei ihan sinnepäinkään mitä se pitäisi olla ja mistä maksetaan!!! Oiskohan jotain vikaa vai mistähän nyt tämä tahmominen johtuisi, tätä on jatkunut käytön perusteella kauemminkin, mutta tuon aikaa olen nyt ihan seurannut. Huomaa kyllä selaillessa tuon hitauden!!
-Anne-
8/1 megasen nopeus on ihan jotain muuta...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.