Liittymän nopeus laskenut parin viime kuukauden aikana huomattavasti ollen nyt n.3,5/0,7. Mitään muutoksia ei ole tehty laitteistoon, missä mättää? Anviallako? Jouduin vaihtamaan mokkulan jo takaisin tähän kiinteään, koska se ei toiminut juuri ollenkaan, ja nyt tuntuu et tästäkin maksan liikaa, kun nopeus on alle puolet luvatusta...
Sivu 1 / 1
ADSL-liittymäsi nopeutta on rajattu heinäkuussa tehdyn vikailmoituksen käsittelyn yhteydessä. Maksiminopeudet yhteydelle ovat 4/1M. Nopeuden rajoituksessa tarkoituksena on saada yhteys toimimaan vakaammin ja vikailmoituksen käsittelijä on päätynyt tähän ratkaisuun.
Kiitos vastauksesta ja tiedosta! Olishan se ollut fiksua tietysti tuo ilmoittaa henkilökohtaisesti silloin kun muutos on tehty...Ja tästäkö pitää sitten maksaa 8/1 hinta?
Pahoittelen ettei liittymäsi vikailmoituksen käsittelijä ole ilmoittanut sinulle yhteyden maksiminopeuden rajoituksesta. Yleensä tämän tyyppisissä tapauksissa liittymän käyttäjälle ilmoitetaan rajoituksesta ja miksi se on tarpeellista tehdä.
4/1M-nopeusluokkaa ei ole hinnoiteltu, joten liittymän hinta on 8/1M-nopeusluokan tarjoushinnan mukainen.
4/1M-nopeusluokkaa ei ole hinnoiteltu, joten liittymän hinta on 8/1M-nopeusluokan tarjoushinnan mukainen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.