8/1 nopeus laskenut kuin kissanhäntä...
Liittymän nopeus laskenut parin viime kuukauden aikana huomattavasti ollen nyt n.3,5/0,7. Mitään muutoksia ei ole tehty laitteistoon, missä mättää? Anviallako? Jouduin vaihtamaan mokkulan jo takaisin tähän kiinteään, koska se ei toiminut juuri ollenkaan, ja nyt tuntuu et tästäkin maksan liikaa, kun nopeus on alle puolet luvatusta...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.