8/1 ON TODELLA HIDAS PA**A!!
Otin teiltä netin joulukuussa ja nyt alkaa riittää! Olen ollut n. joka toinen päivä koneella ja tehnyt nopeustestin( siis aina kun on pystynyt ettei ole kokoaan ollut yhteys poikki). Kertaakaan en ole saanut yli kolmen megan lukemia! Millä tavoin saan tiputettua ns."nopeutta" koska en haluaisi maksaa tästä turhasta paskasta...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.