Skip to main content

8/1 toimii aivan liian hitaasti!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Muutin toiseen asuntoon ja siinä yhteydessä nopeutta jouduttiin laskemaan 24/1 -> 8/1 nopeuteen. Kaikki nopeusmittarit antavat parhaimmillaan tuloksia 1,5/0,8. Olen tehnyt vikailmoituksen ja saanut soiton takaisin, että vikaa on ja se korjataan, mutta mitään ei ole tapahtunut. Tuntuu vain pienituloisena turhauttavalta maksaa reilu megaisesta liittymästä yli 40e/kk.

1 kommentti

  • March 18, 2011
Liittymäsi vikailmoituksen mukaan olet saanut eilen Vikapalvelulta soiton tästä asiasta ja tiedät missä mennään ADSL-liittymän jatkon suhteen.