Morjesta rakkaat asiantuntijat!
Nyt tässä on toista viikkoa ihmetelty miten ja millä perusteilla uudenkarhea 8 megan laajakaista onkin muutettu 384kb/s -yhteydeksi? Ei liene enää vahinko saatika huoltotyö? Hetken aikaa, muutaman viikon, yhteys pyörikin mukavasti noin 8mb/s nopeudella mutta kaksi viikkoa sitten tapahtui ihme ja nopeudet romahtivat.
Nyt tarvitaan vastaus ja pikimmiten, sillä täällä päässä ei mikään ole muuttunut ja a-linkin modeemi RR24AP(i+) näyttää nopeudeksi tuon 384kb/s statusta katsomalla. Sen verran teiltä siis tulee kaistaa tähän suuntaan... Oma nettinopeusmittarinne antoi latausnopeuden tulokseksi 0,20kt/s.
Pikaista korjausta taikka kaupan purkua odotellessa.
P.s: 34 minuuttia jonotin tänään teidän asiakaspalveluunne ja sain osakseni vain suunnatonta mielen tyyneyttä sitä rattoisaa pimputusta kuunnellessani. Kiitos tästäkin.
Sivu 1 / 1
Tarkistin, että laajemmasta verkkoviasta ei pitäisi olla kyse mutta modeemin linja-arvot ovat kieltämättä aika surkeat. Ongelma on joko verkossa, modeemissa tai käyttämässäsi puhelinjohdossa.
Ensimmäisenä kannattaa käydä läpi Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyvät ohjeet. Jos ohjeista ei ole apua ja olet testannut yhteyttä toisella modeemilla ja puhelinjohdolla, niin liittymästä kannattaa jättää vikailmoitus numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Ensimmäisenä kannattaa käydä läpi Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyvät ohjeet. Jos ohjeista ei ole apua ja olet testannut yhteyttä toisella modeemilla ja puhelinjohdolla, niin liittymästä kannattaa jättää vikailmoitus numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.