Aikaisemmin yhteys on todellakin ollut lähellä kahdeksaa megaa.
Nyt se on vajaat viisi.
Ehkäpä tämä kuitenkin täyttää sopimuksessa mainitut ehdot, mutta kun se on aiemmin todellakin ollut nopeampi. Tarvitsen työssäni isojen tiedostojen siirrossa jokaisen megan.
Juuri tuli sitouduttua piitkään määräaikaiseen sopimukseen, joka ei todel-lakaan ollut mikään halpa. Mutta ajattelinpa tuolloin, että hyvästä on kannattanut ja kannattaa edelleen maksaa.
Onko ehdottaa mitään kompensaatiota taikka jotain muuta?
Asiakastyytyväisyys rapisee...
8 megaa hidastunut viiteen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.