Hei,
Meillä 8 megan liittymä tuottaa n. 1,5 megan yhteyden. Puhelinpistoketta on vaihdeltu ja piuhaa myös. Lisäksi liittymässä on katkoja, jolloin liittymä ei toimi ollenkaan. Nämä katkot eivät kestä kauan, mutta häiritsevät käyttöä. Katkoja on useita viikossa.
Seinänaapurilla on Elisan viihde käytössä ja nopeus on 8-10 megaa, eikä katkoja ole.
Mitä liittymälle voisi tehdä, jotta nopeus olisi sitä mistä maksamme?
ps. liittymän määräaikaisuus loppuu maalikuussa 2012 eikä sille jatkoa näy, jos asiaan ei tule korjausta.
8 megan lasku 1,5 megan liittymä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.