Ei ole alusta astikkaan ollu nopeus parhaimmillaankaan kuin 6000 kbps.Vaihtelua ollut paljon ja ollut
1000 ja 4000 kbps välillä melkeinpä jatkuvasti.
Mutta nyt on tullut pohjat. 18/9 oli vain 135 kbps ,nytkin 20/9 heilunu 400 ja 750 kbps välissä.
Yritin soittaa vikailmoitukseen,sinne pääsemättä.Ensin vastaa automaatti,25 minutin odottelun aikana
tulee musiikkia ja soneran mainosta,viimein vastaa asiakaspalvelu,joka kehoittaa soittaan vikailmoitukseen.No
sinnehän minä olin numeron laittanut,arveli jotain häikkää olevan,käski odottaa hetken,yhdistää vikapuolelle.
Taas huonoa musiikkia noin 18 minuuttia ja puhelimeen laskua.
Tässä vaiheessa suljin puhelimen.Sanoisin soneran nykypalvelua ala-arvoiseksi.
Nämä luvatut nopeudet kun olis edes lähelläkään sitä,mitä pitäisi.
Sivu 1 / 1
Yhteyden Vikapalveluun saat myös Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Sitä ennen kannattaa tutustua Ohjeet ja vinkit - sivuston artikkeliin otsikolla ADSL-yhteys hidastelee.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.