Elikä A-Link RoadRunner 24AP(N) toimii kun WLAN ei ole laitettu päälle.
Heti kun laitat WLAN:in päälle yhteys alkaa pätkimään ja modeemi rupeaa etsimään IP osoitetta.
Yhteyden ollessa poikki en pääse kuin sattuman kautta ja kymmenien yritysten jälkeen modeemiin disabloimaan WLAN:ia. Sitten taas kaikki toimii normaalisti.
Elisan verkossa tämä toimii heti moitteetomasti eli LAN ja WLAN toimivat yhdessä.
Resetoinnit ym muut toimenpiteet ei auta, kuin minuutin pari.
Ehkä tässä nyt on jokin ruksi väärässä paikassa, toivottavasti.
Osaisiko joku ertoa mikä ruksi on kyseessä :-)
Tomppa
A-Link RoadRunner 24AP(N) WLAN pätkii VAIN Soneran verkossa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.