Skip to main content

Acer Aspire 3g

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Päivää!

Mulla on Acer Aspire+soneran 3g liittymä, kylkeen oli valmiiksi asennettuna tuo Acer 3g connection manager. Ostin koneen viime vuoden elokuussa ja toimi kaikki hyvin tuohon kevääseen, kunnes alko ihme viat. Tuo Connection Manager ilmoittelee vähän väliä, että "rajoitettu palvelu" tai "ei 3-g laite" ja netti katkee siis tietysti siihen.

Olen lukinnut 3g:hen ja vaihdellu asetuksia yms, mutta ei vaan lopu toi vika. Soitin soneralle ja sieltä äijä sano, että näyttäs olevan ihan hyvä verkko sulla ettei pitäis siitä olla kiinni. Epäili, että on vikaa koneen modeemissa ja käski soittaan Acerin asiakaspalveluun. No minä soitin sinne ja siellä vastas joku virolainen daami, joka sano että ohjelmistossa on nyt vikaa. Palauta järjestelmä. No enhän mä nyt enään nykytaidoillani osaa palauttaa tätä konetta maaliskuulle, kun ei noita palautuspisteitä oo kun heinäkuun alkuun asti, joten vittu menee hermo. Koitin sim-korttia tabletteni kanssa ja se toimi siinä moitteettomasti, välillä nopeemmin ja välillä hitaammin minkä ymmärrän, koska osoitteeni on 3g alueen rajalla. Mutta se, että tuo netti menee jatkuvasti kokonaan pois päältä ei ole siedettävää. Onko kellään vastaavia ongelmia? Tai tietääkö joku mitä tehdä asian kanssa? Kiitos jo valmiiksi!

1 kommentti

  • July 29, 2011
Hei Desperaado. Mikäli et osaa itse tehdä järjestelmän palautusta voit ottaa yhteyttä esimerkiksi Helpson tukeen 0600 10 100 (1,99 €/min + pvm/mpm). He voivat auttaa sinua puhelimitse järjestelmän palautuksessa.

Ja mikäli vika on sen laatuinen että se vaatii takuuhuoltoa, kannattaa olla yhteydessä Acerin asiakaspalveluun (09) 8763574 (pvm), auki arkisin 10-17. Jos vikaa ei onnistuta ratkaisemaan puhelimitse, voidaan laite pyytää Acerille tutkittavaksi.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera