Omistan tollaisen Acer Ferrari 4005 koneen mikä on 7 vuotta vanha romu ja mitä olen käyttänyt josseenkin 100% teholla viimeiset 3 vuotta ja nyt sitten otin tuon Acer Aspire Timeline 4830T + 20gb jutun siihen niin tuli mieleen se, että mihin sen simmin oikein siinä sitten laittaa vain miten se menee kun ei ainakaan näy missään tiedoissa mitään paikkaa sille olevan?
Toisena juttuna on toi Intel HD 3000 sarjan näytönohjain niin onko se kortti sisällä vai onko se kiinteä juttu eli voiko sen myöhemmin vaihtaa kuten myös prosessorin jos alkaa tympimään jonkin vuoden kulttua hitaus :)
Acer Aspire Timeline 4830T paketti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.