Skip to main content
Hei! Tilasin Soneran verkkokaupasta kesäkuussa 2012 pöytäkoneen mallia Acer Predator G3120 Windows 7, jossa näytönohjaimena Nvidia GTX560 Ti 1g. Nyt tällä viikolla kone rupesi tekemään tällaista että ilmoitti ensin tapahtuneen vakavan virheen sekä ilmoitti jotain videokortin tekstiä sekä koodinpätkä, jonka jälkeen kone rupesi käynnistelemään itseään uudestaan aina siihen asti kun annetaan käyttäjän salasana. Sen jälkeen näyttö rupesi vilkkumaan/näyttämään punaisia pilkkuja mustalla taustalla, jonka jälkeen sama virheilmoitus ja uudelleenkäynnistys jne. Kokeilin toista näytönohjainta jolla ei kyseistä ongelmaa ilmennyt. Kuitenkin on aika arvokas tuo GTX560 näytönohjain joten miten tässä pitäisi menetellä?
Hei ipeluri!

Kaikilla myymillämme laitteilla on kahden vuoden takuu ostohetkestä lukien.

Tässä asiassa neuvoisin sinua olemaan yhteydessä suoraan Acerin asiakaspalveluun (09) 8763574 (pvm), jossa vikatilanne voidaan kartoittaa ja sinulle antaa tarvittavat toimintaohjeet.

Numerosta löytyy myös huolto- ja tukipalvelut. Ilmoituksen voi tehdä myös sähköisesti: http://support.acer-euro.com/request/fi/index.html

Vastaa