Hei, irtisanoisin kotikoneeni Acer5738 dataliittymän seuraavasta laskutusjaksosta alkaen. Liittymä Olen maksanut jo laskun, jonka eräpäivä on 7.1.2014, eli seuraavasta jaksosta alkean irtisanominen. Mikäli jatkossa liittymän tarvitsen aktivoida uudestaan, palaan asiaan.
EDIT: Poistettu yksilöiviä tietoja.
Sivu 1 / 1
Hei Jaana!
En pysty irtisanomaan liittymää näillä tiedoilla. Lisäätkö numerosi(ilman ensimmäistä nollaa) käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme soitella asiasta sinulle. Tai otatko yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoitat että haluat irtisanoa tämän liittymän. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
En pysty irtisanomaan liittymää näillä tiedoilla. Lisäätkö numerosi(ilman ensimmäistä nollaa) käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme soitella asiasta sinulle. Tai otatko yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoitat että haluat irtisanoa tämän liittymän. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.