Skip to main content
Hei, irtisanoisin kotikoneeni Acer5738 dataliittymän seuraavasta laskutusjaksosta alkaen. Liittymä Olen maksanut jo laskun, jonka eräpäivä on 7.1.2014, eli seuraavasta jaksosta alkean irtisanominen. Mikäli jatkossa liittymän tarvitsen aktivoida uudestaan, palaan asiaan.


EDIT: Poistettu yksilöiviä tietoja.
Hei Jaana!
En pysty irtisanomaan liittymää näillä tiedoilla. Lisäätkö numerosi(ilman ensimmäistä nollaa) käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme soitella asiasta sinulle. Tai otatko yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoitat että haluat irtisanoa tämän liittymän. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Vastaa