Juu elikkäs kiinnostais tuo vehje tuolla verkkokaupassa 3g-pakettina, mutta pop-upin teknisissä tiedossa uupuu mielestäni muutama oleelleinen seikka esim. paljonko keskusmuistia, takuu, (bluetooth)?
Tuo linkki acerin sivuillekkaan ei paljoa enempää valaise, kun on näköjään muutama eri versio ko mallista.
Jos mahdollisesti tänne sais vaikka sen koko listan juuri tämän myytävän laitteen ominaisuuksista...
Kiitos!
Lisäyksenä vielä sellanen "ohi aiheen" kysymys, että onkohan tulossa jotain uusia koneita tonne 3g-läppis puolelle?
Sivu 1 / 1
Kyseisessä mobiilikannettavassa on 4GB keskusmuistia. Laitteen takuu on joko 12kk tai 24kk riippuen sopimuskauden kestosta.
Tietokonetarjontaa päivitetään aika ajoin joten varmastikin jossain vaiheessa myyntiin on tulossa uusia malleja. Tarjontaa voi seurailla verkkokaupassamme.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Tietokonetarjontaa päivitetään aika ajoin joten varmastikin jossain vaiheessa myyntiin on tulossa uusia malleja. Tarjontaa voi seurailla verkkokaupassamme.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Morjens... Mitäs ku joudutaan ajamaan uudestaan käyttis kyseiseen koneeseen ku windows rekisteri saastunu jne. Pitäis ajaa integroidun 3g nettijutskan ajurit mut ei tunnu mistää saavan tietoo minkä merkkinen se on se 3g verkkokortti vai mikä se nyt onkaa... Ku löytyy acerin sivuilta kyllä kyseiseen koneeseen muut ajurit paitsi 3g:hen on huawein, optionin, qualcomin jne ajureita. Mikä niistä on tähän malliin sopiva? Windows XP pro x86 ajetaan koneeseen. Ja eikö koneen mukana olisi pitänyt tulla emon ajuri cd tms mukana...?
Laite- ja ohjelmistotuki hoituu Acerin tuen kautta joko puhelimitse numerossa 09-8763574 tai netin kautta osoitteessa http://support.acer-euro.com/request/fi/index.html
Oikeasta yläkulmasta löytyy kielivalinta.
Acerin kautta selviää mikä sisäinen modeemi laitteessa on asennettuna ja sitä kautta modeemille oikea ajuri.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Oikeasta yläkulmasta löytyy kielivalinta.
Acerin kautta selviää mikä sisäinen modeemi laitteessa on asennettuna ja sitä kautta modeemille oikea ajuri.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Juu löydettiinkin toimivat ajurit. Nyt saatiin toimimaan 3g läppäriin. Ainoa ongelma on yhteyden hitaus. Elikkäs olisi muutama kysymys tullut jälleen mieleen.
1. Kun koneelle esi asennettu vista on saastunut ja joudumme asentamaan käyttöjärjestelmän uudelleen koneeseen. Mutta koneen tilannut haluaisi vistan tilalle asennettavaksi mieluiten Windows XP professionalin. Tutumpi ja varmempi. Joutuuko hän ostamaan Xp professional product keyn erikseen vai käykö koneen pohjassa oleva Win Vista home editionin Product key? käykö se XP professionalin avaimesta, eli pystyykö sitä käyttämään XP:hen?
2. Onko mitään tehtävissä meidän päästämme netti nopeuden nostamiseksi. Myyntiehdoissa on ilmoitettu tietty vakio nopeus / maksimi. Mutta kotkan karhuvuoren alueella nopeudet ovat todella hitaita. Eli nopeus lähes koko aika alle 256 kbit/s, jopa todella reilusti allekin. Eli mitä tehtävissä nopeudelle?
1. Kun koneelle esi asennettu vista on saastunut ja joudumme asentamaan käyttöjärjestelmän uudelleen koneeseen. Mutta koneen tilannut haluaisi vistan tilalle asennettavaksi mieluiten Windows XP professionalin. Tutumpi ja varmempi. Joutuuko hän ostamaan Xp professional product keyn erikseen vai käykö koneen pohjassa oleva Win Vista home editionin Product key? käykö se XP professionalin avaimesta, eli pystyykö sitä käyttämään XP:hen?
2. Onko mitään tehtävissä meidän päästämme netti nopeuden nostamiseksi. Myyntiehdoissa on ilmoitettu tietty vakio nopeus / maksimi. Mutta kotkan karhuvuoren alueella nopeudet ovat todella hitaita. Eli nopeus lähes koko aika alle 256 kbit/s, jopa todella reilusti allekin. Eli mitä tehtävissä nopeudelle?
1. Windows XP ei toimi koneen mukana tulleella lisenssinumerolla, koska lisenssi on tarkoitettu kyseiseen laitemalliin asennettuun Windows Vista -käyttöjärjestelmään.
2. Mobile Partner -ohjelmasta voi valita, mitä yhteystapaa käytetään, mutta muuten omat vaikutusmahdollisuudet ovat hyvin rajalliset yhteysnopeudessa. Tässä asiassa sinun kannattaa ottaa yhteyttä tekniseen matkapuhelinasiakaspalveluumme joko puhelimitse numeroon 0206 90101, tai Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
2. Mobile Partner -ohjelmasta voi valita, mitä yhteystapaa käytetään, mutta muuten omat vaikutusmahdollisuudet ovat hyvin rajalliset yhteysnopeudessa. Tässä asiassa sinun kannattaa ottaa yhteyttä tekniseen matkapuhelinasiakaspalveluumme joko puhelimitse numeroon 0206 90101, tai Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.