Meillä on käytössä Soneran pakettina ostettu Acerin miniläppäri integroidulla 3G:llä. Käytämme konetta kotona, jossa signaali on koko ajan erinomainen. Kuitenkin yhteys katkeaa oudosti, välillä monta kertaa illassa. Toisinaan auttaa, kun käy uudelleen painamassa "katkaise" ja "Yhdistä", mutta yleensä vaatii koko koneen buuttamisen.
Mistä katkelu voi johtua? Entä miksi, kun yrittää yhdistää uudelleen verkkoon tulee "Failed to initialize"? Tästä tilanteesta ei pääse enää verkkoon uudelleen, vaan pitää buutata.
Meillä on käytössä salasanan kysely eli käynnistämme aina yhteyden manuaalisesti ja näppäilemme salasanan.
//Sanna
Sivu 1 / 1
Tuota voisit kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1. Kysy ja keskustele foorumi ei ainakaan toistaiseksi käsittele Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka joihinkin kysymyksiin ollaan vastattu.
Sellainen huomio kuitenkin, että datayhteyden muodostaminen matkapuhelinverkon kautta (GPRS/Edge/3G) ei vaadi käyttäjätunnusta ja salasanaa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sellainen huomio kuitenkin, että datayhteyden muodostaminen matkapuhelinverkon kautta (GPRS/Edge/3G) ei vaadi käyttäjätunnusta ja salasanaa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.