Laajakaistan nopeuden nosto vahvistettiin 5.12, mutta laajakaistan nopeuteen ei ole tapahtunut mitään.
Asiakaspalvelussa kehotettiin modeemin vaihtoa,
nyt kokeiltu Zyxel p-660h-d1 modeemilla ja TW-EA501 modeemilla eikä mitään muutosta. Alue: Liperi
Voisiko vika olla linjojen toisessa päässä?
ADSL 24M/1M vain 862.26 kbit/s
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.