Skip to main content

ADSL ei toimi muuton jälkeen

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Muutin uuteen osoitteeseen 15.12, adsl piti kytkeytyä 17.12 viesti tuli kytkemisestä.... mutta ei ole tullut kuittaavaa viestiä että se on kytketty. ADSL ei edelleenkään toimi ja olen "kusessa" asian vuoksi.

Tein muuttoilmoituksen hyvissä ajoin, muistaakseni melkein kuukautta ennen muuttoa, ja puhelinasiakaspalvelusta vakuutettiin, että yhteys varmasti alkaa toimiin 17.12. Itse painotin myöskin asiaa
erittäin vahvasti että minun pitää tietää tarkka aika koska se toimii uudessa ja sen mukaan ajoitan oman muuttoni. Teen pääsääntöisesti etätöitä enkä tällä hetkellä pysty työskentelemään.... jonka vuoksi en myöskään saa tällä hetkellä palkkaa.

Olen asiasta soittanut jo muutaman kerran asiakaspalveluun... (arviolta 2tuntia olen ollut jonottamassa. että pääsen puhumaan ihmisen kanssa) enkä vieläkään ole saanut vastausta että koska yhteys alkaa toimimaan.

Asia on kiireinen.

3 kommenttia

  • December 19, 2012
Hei MAISSIPELTO!

Otamme palautteesi nöyränä vastaan. Ymmärrämme todellakin, mitä nämä puolin ja toisin todella harmilliset toimitusviiveet voivat pahimmillaan saada aikaan. Ja ymmärrämme tilanteen aiheuttaman tuskan.
Nyt on kuitenkin niin, että toimitus tulee vielä viivästymään hetken ja kärsivällisyyttäsi joudutaan vielä koettelemaan. Tarkastin Toimituspuoleltamme tätä ja todennäköisesti kytkentä menee ensi viikolle. Tarkkaa aikaa ei pystytä tässä vaiheessa kertomaan.
Luonnollisesti pahoittelemme tilannetta ja ilman muuta kerromme heti, kun lisätietoa asiasta saadaan.

  • December 21, 2012
Haluan että sopimukseni soneran kanssa puretaan. Olen joutunut jo hankkimaan korvaavan palvelun muualta koska te ette sitä minulle kyenneet toimittamaan.

  • December 21, 2012
MAISSIPELTO: Ymmärrän toki kantasi asiaan. Olethan asiasta yhteydessä Asiakaspalveluumme.