Hei!
Osoitteeseen 'Puistotie 2-4' (Espoo) ei voi tilata ADSL liittymää!
Tuo '-' tuossa sekoittaa järjestelmän ja se valittaa virheellisestä osoitteesta.
Tein silti tilauksen käyttämällä osoitetta 'Puistotie 4', jonka se hyväksyy.
Tilausaika: 12.03.2010 18:28:35
Tilausnumero: 604281
Korjatkaa tuo!
Kiitos!
Sivu 1 / 1
Tuliko liittymän tilaukseen osoitteesi väärin ja haluat sen korjattavaksi vai tarkoitatko että http://www.sonera.fi verkkokaupan toimintaa tulisi korjata koska oikea osoite ei sinne kelvannut?
Jos kyse on ensimmäisestä vaihtoehdosta eli tilauksessa osoitteesi ei ole täsmälleen oikein, se tulisi korjata oikeaksi mahdollisimman pian koska kyseessä on ADSL-liittymän asennusosoite. Antamasi tilausnumero ei valitettavasti auta löytämään tilausta, joten sinun tulisi ilmoittaa oikea osoite Asiakaspalvelun numeroon 0200 17000.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos kyse on ensimmäisestä vaihtoehdosta eli tilauksessa osoitteesi ei ole täsmälleen oikein, se tulisi korjata oikeaksi mahdollisimman pian koska kyseessä on ADSL-liittymän asennusosoite. Antamasi tilausnumero ei valitettavasti auta löytämään tilausta, joten sinun tulisi ilmoittaa oikea osoite Asiakaspalvelun numeroon 0200 17000.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.