Tässä on hieman huomattuja katkoksia viimeisen kuukauden ajalta ja kaikissa tapauksissa samavika: DNS ei löydy.
14.10.2010 12:34-13:15
26.10.2010 11:10-11:55
04.11.2010 19:25-19:39
04.11.2010 19:55-20:05
12.11.2010 18:22-18:35
14.11.2010 17:10-17:21
15.11.2010 17:50-18:00
15.11.2010 22:05-01:00 (16.11.2010)
Tämä Tampereella 24/2.
-J-
Sivu 1 / 1
Lisätäänpä tuohon, että pariin kolmeen viime päivään ei ole päässyt kaikille sivuille. Välillä ei pääse esim. Googleen ja välillä ei Soneran sivuille. Välillä on parempi ja sitten viiden minuutin kuluttua jumittaa taas.
Välillä sivut aukeavat ilman grafiikkaa, vain perustekstillä varustettuina.
-J-
Ja tänään alkoi sama peli taas klo.17:00 jälkeen. Ennen sitä homma toimi hyvin koko päivän.
Välillä sivut aukeavat ilman grafiikkaa, vain perustekstillä varustettuina.
-J-
Ja tänään alkoi sama peli taas klo.17:00 jälkeen. Ennen sitä homma toimi hyvin koko päivän.
Laajakaistaliittymäsi vikailmoituksen käsittely on vielä kesken.
Tänään tuli tekstari että asentaja on ottanut asian työn alle. Asentaja soitti puolen päivän aikaan ja kertoi, että oli löytänyt huonon liitoksen kaapelissa ja nopeus ennen korjausta oli ollut 15mb (24/2) ja korjauksen jälkeen 22mb, joten näemmä vika löytyi. Kehotti testaamaan viikonlopun yli ja hän soittaa ja tarkistaa tilanteen alkuviikosta.
Enpä voi valittaa tuosta palvelusta, tosin meni hieman aikaa ja hermoja ennenkuin vika löytyi.
-Jan
Oma nopeustesti tosin antoi huonon tuloksen, vain n. 50% luvatusta!??
http://www.speedtest.net/result/1053991896.png
Enpä voi valittaa tuosta palvelusta, tosin meni hieman aikaa ja hermoja ennenkuin vika löytyi.
-Jan
Oma nopeustesti tosin antoi huonon tuloksen, vain n. 50% luvatusta!??
http://www.speedtest.net/result/1053991896.png
En pääse näkemään liittymästäsi ADSL-modeemin ja -keskittimen välisen yhteyden kättelynopeuksia eli yhteyden kaistanleveyttä ja sen mahdollistamia maksiminopeuksia molempiin suuntiin.
Ohje on vanha tuttu eli jos kahdella eri modeemilla testatessa vieläkin nopeus jää liian pieneksi ja erityisesti jos yhteys yhä katkoo, tee liittymästä vikailmoitus.
Liittymän viimeisimmän vikailmoituksen perusteella näytti jo siltä että aikaisempien ongelmien aiheuttaja on löytynyt ja korjattu. Todella harmi jos yhteys ei vieläkään toimi kuten pitäisi.
Ohje on vanha tuttu eli jos kahdella eri modeemilla testatessa vieläkin nopeus jää liian pieneksi ja erityisesti jos yhteys yhä katkoo, tee liittymästä vikailmoitus.
Liittymän viimeisimmän vikailmoituksen perusteella näytti jo siltä että aikaisempien ongelmien aiheuttaja on löytynyt ja korjattu. Todella harmi jos yhteys ei vieläkään toimi kuten pitäisi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.