Ostettu on 8MB/1MB vanhoille asiakkaille käypään hintaan 48 euroa/kk
Nopeustestin mukaan vaihtelee 0.39-3.6/0.15-0.30
Kun soittaa Soneran asiakaspalveluun niin todetaan, että vika on kaikkialla muualla kuin heillä.
Tai saa tekstiviestin, jolla voi saada suklaapatukan R-kioskilta.
Ehkä on aika vaihtaa sekä puhelin että nettiliittymät muille toimijoille
Sivu 1 / 1
Korjaan että sinulla on väärät yksiköt: 8Mbps/1Mbps on oikein.
Olet toki oikeassa että Sonera voi väittää mitä tahansa vian syyksi... Mutta kuinka pitkä linja sinulla on lähinpään jakaamoon? Pitkissä linjoissa voi olla vaimennusta joka häritsee yhteyksiä.
Modeemisin malli ja merkki?
Toki voit kokeilla toisen operaattorin tuotetta.
Olet toki oikeassa että Sonera voi väittää mitä tahansa vian syyksi... Mutta kuinka pitkä linja sinulla on lähinpään jakaamoon? Pitkissä linjoissa voi olla vaimennusta joka häritsee yhteyksiä.
Modeemisin malli ja merkki?
Toki voit kokeilla toisen operaattorin tuotetta.
En usko, että yksiköt nyt on oleellisin tieto kunhan luvut on oikein
Kun termit ovat vieraita niin mitäpä tarkoitat jakamoon.
Modeemi on TeleWell TW-EA501.
Kun termit ovat vieraita niin mitäpä tarkoitat jakamoon.
Modeemi on TeleWell TW-EA501.
Jakaamo on paikka jossa sinut kytketään Soneran runkoverkkoon. Linjan pituus (kaapelin pituus) ei saa olla liian pitkä, koska tässä tapahtuu vaimennusta. Suuri vaimennus kaapelissa tekee yhteydestä epävakaan ja hitaan.
Taloyhtiöissä on oma jakaamo, omakotitalossa lähin jakaamo voi olla kaukana, useita kilometrejä, niin tämä vaikuttaa suuresti yhteyden nopeuteen.
8/1Mbps netti taitaa olla alin mitä myydään ja pitkän linjan takia sinulle ei saada varmaan nopeampaa nettiä. Onko alueellasi 3/4G verkkoa, nämä voisi toimia paremmin alueellasi?
Taloyhtiöissä on oma jakaamo, omakotitalossa lähin jakaamo voi olla kaukana, useita kilometrejä, niin tämä vaikuttaa suuresti yhteyden nopeuteen.
8/1Mbps netti taitaa olla alin mitä myydään ja pitkän linjan takia sinulle ei saada varmaan nopeampaa nettiä. Onko alueellasi 3/4G verkkoa, nämä voisi toimia paremmin alueellasi?
Soneran runkoverkkoon on varmaan pitkä matka, mutta miksi
ongelma on tullut esille 2 viikkoa sitten kun yhteys on ollut jo 20 vuotta.
ongelma on tullut esille 2 viikkoa sitten kun yhteys on ollut jo 20 vuotta.
Okei, no en usko sitten linjan pituuden ongelmana jos toiminut pidemmän aikaan. Modeemin uudelleenkäynnistys tehty? Toisellakin voi testata, lainaksi saa Sonera kaupasta.
Modeemi on käynnistetty uudelleen useamman kerran.
Tietoliikenneasiantuntijan kanssa on mitattu että kodin sisällä on kaikki ok.
Joten mielestäni Soneran verkko on nyt syynä.
Tietoliikenneasiantuntijan kanssa on mitattu että kodin sisällä on kaikki ok.
Joten mielestäni Soneran verkko on nyt syynä.
Voi olla että Sonera on muuttanut verkon rakennetta, joten yhteytesi on jotenkin muuttunut. Oletko tehnyt vikailmoituksen?
Olen tehnyt vikailmoituksen.
Hei toimiikoadsl,
Hyvä että olit ilmoitusta jo tehnyt. Ongelma on tällä hetkellä selvityksessä.
Hyvä että olit ilmoitusta jo tehnyt. Ongelma on tällä hetkellä selvityksessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.