Sain duunista juuri ADSL modeemin joka pitäs ottaa käyttöön vanhan kaapelimodeemin tilalle, työnantaja maksaa yhteyksen joten siinä syy vaihtoon.
Minun uudessa kämpässä ei löydy puhelinpistoketta, joka huoneessa on tavallisia ethernet pistokkeita seinässä joille lähetän kaapelimodeemista proppukaapin kautta netti signaalin.
Kysymys on, miten voin käyttää tätä ADSL modeemia ilman puhelinpistoketta?
ADSL ilman puhelinpistoketta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.