Skip to main content
Hei
Vastasin saamaani tarjoukseen netissä osoitteessa:laajakaista.sonera.fi/tarjous sunnuntaina 29.6. ja jatkotilaus näytti menneen läpi, mutta en ole saanut mitään luvattua tilausvahvistusta. Myöskin omilla sivuilla on edelleen vanhan tilauksen tiedot. Kysynkin, kestääkö vahvistuksen saaminen näin kauan, vai onko tilaus mennyt bittitaivaaseen.
Terveisin Pemy
Moi Pemy!

Hyvä kun olit laittanut asiakasnumeron omiin tietoihin, pääsin tarkistamaan sopimuksesi. Tilaus on päätynyt bittiavaruuteen, mutta ei hätää, sen ehtii vielä päivittää. Saamasi linkki (laajakaista.sonera.fi/tarjous) on ollut tietyn aikaa voimassa, joten nyt kannattaa pirauttaa Myyntipalveluun 0800-133133 (maksuton numero) niin saat tarjouksen ja uuden sopimuksen liittymälle.
Hei
Myyntipalvelusta saamani tiedon mukaan tavallisella modeemilla toimivaan nettiin (unicast?) ei enää saa Sonera viihdettä määräaikaisena tarjoushinnalla, vaan ainoastaan listahinnalla toistaiseksi voimassaolevana.Siksi vastaukseni ei ollut mennyt läpi.

Onko nyt todella niin, että minun hintasyystä pitää lopettaa täysin toimiva Sonera Viihdepalvelu?

Terveisin Pemy

Vastaa