Skip to main content

ADSL laajakaista ei toimi/ole tullut?

  • December 11, 2014
  • 12 kommenttia
  • 1 katselukerta

Eli meille piti tulla 1.10 8:00-20:00 laajakaista mutta ei ole näkynyt eikä kuulunut. Kaikki muut on tullut eli me tilattiin sonera viihde-paketti ja modeemina oli tuo inteno DG301. Eli siinä palaa punainen valo tuon ''status'' valon kohdalla. Jos sen käynnistää uudelleen niin ensin palaa kaikki hetken sitten palaa status keltaisena, sitten vihreänä hetken ja muuttuu vilkkuvaksi punaiseksi ja sitä myöten punaiseksi. Eli onko meille edes tullut sitä laajakaistaa ? Ja ainiin tuo ''TV'' valo kyllä palaa. P.S ilmoittaako sonera kun laajakaista on saapunut ? P.P.S ja modeemi on kytketty suoraan puhelinpistokkeeseen ja kaikki johdot on tarkistettu eli eikö ole laajakaistaa tullut vai onko puhelinpistoke rikki ?

12 kommenttia

  • October 2, 2013
Hei! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan onko yhteys jo kytketty.

  • October 2, 2013
Johannes kirjoitti:
Hei! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan onko yhteys jo kytketty.

Missä se voisi lukea kun emme ole vielä laskua saaneet.

  • October 2, 2013
Tilausnumero sopii myös ja tämä löytyy tilausvahvistuksesta.

  • October 2, 2013
Johannes kirjoitti:
Tilausnumero sopii myös ja tämä löytyy tilausvahvistuksesta.

Löysin sen sittenkin. Pistin sen tuonne asiakasnumeron kohdalle.

  • October 2, 2013
Hmm, en löydä mitään tietoja tuolla numerolla. Tarkistatko sen vielä?

  • October 2, 2013
Johannes kirjoitti:
Hmm, en löydä mitään tietoja tuolla numerolla. Tarkistatko sen vielä?

Tämä ei halua lisätä kahta nollaa tuohon eteen. Kokeile lisätä kaksi nollaa siihen eteen jos pystyt ?

  • October 2, 2013
Ei löydy tuollakaan tietoja. Näin palstan kautta asiaa on melko hankala hoitaa, kun ei pysty lähettämään yksityisviestejä. Voisitko ottaa yhteyttä Facebookin kautta yksityisviestillä ja kertoa siellä osoitteesi?

  • October 2, 2013
Johannes kirjoitti:
Ei löydy tuollakaan tietoja. Näin palstan kautta asiaa on melko hankala hoitaa, kun ei pysty lähettämään yksityisviestejä. Voisitko ottaa yhteyttä Facebookin kautta yksityisviestillä ja kertoa siellä osoitteesi?

Miten voisin löytää sinut sieltä ?

  • October 3, 2013
Hei Tom4s1337,

Mene Soneran Facebook sivulle ja lähetä meille sitä kautta yksityisviestiä. Osoitteella http://facebook.com/sonera pääset Facebook sivullemme.

Näin päästään selvittämään asiaa hieman helpommin.

  • October 3, 2013
Joo eli tänään tuli viesti, että laajakaistanne asennetaan 7.10 vaikka oli luvattu 1.10... Eikä edes mitään pahoittelujakaan...

  • February 12, 2014
Minulla on sama ongelma, soitin soneralle. Sanoivat että asentaja ottaa yhteyttä mutta ei ole näkynyt kahteen päivään mitään.

  • February 13, 2014
Hei sakuh,

Vilkaisin tietojasi ja asentajalle tämä työ oli siirretty. Normaalisti asentaja ottaa yhteyttä viimeistään silloin kun vika on käyty korjaamassa. Viankorjausaika on 2-5 arkityöpäivää minkä aikana asentaja ongelman tutkii.