Eli meille piti tulla 1.10 8:00-20:00 laajakaista mutta ei ole näkynyt eikä kuulunut. Kaikki muut on tullut eli me tilattiin sonera viihde-paketti ja modeemina oli tuo inteno DG301. Eli siinä palaa punainen valo tuon ''status'' valon kohdalla. Jos sen käynnistää uudelleen niin ensin palaa kaikki hetken sitten palaa status keltaisena, sitten vihreänä hetken ja muuttuu vilkkuvaksi punaiseksi ja sitä myöten punaiseksi. Eli onko meille edes tullut sitä laajakaistaa ? Ja ainiin tuo ''TV'' valo kyllä palaa. P.S ilmoittaako sonera kun laajakaista on saapunut ? P.P.S ja modeemi on kytketty suoraan puhelinpistokkeeseen ja kaikki johdot on tarkistettu eli eikö ole laajakaistaa tullut vai onko puhelinpistoke rikki ?
Sivu 1 / 1
Hei! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan onko yhteys jo kytketty.
Johannes kirjoitti: Hei! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan onko yhteys jo kytketty.
Missä se voisi lukea kun emme ole vielä laskua saaneet.
Tilausnumero sopii myös ja tämä löytyy tilausvahvistuksesta.
Johannes kirjoitti: Tilausnumero sopii myös ja tämä löytyy tilausvahvistuksesta.
Löysin sen sittenkin. Pistin sen tuonne asiakasnumeron kohdalle.
Hmm, en löydä mitään tietoja tuolla numerolla. Tarkistatko sen vielä?
Johannes kirjoitti: Hmm, en löydä mitään tietoja tuolla numerolla. Tarkistatko sen vielä?
Tämä ei halua lisätä kahta nollaa tuohon eteen. Kokeile lisätä kaksi nollaa siihen eteen jos pystyt ?
Ei löydy tuollakaan tietoja. Näin palstan kautta asiaa on melko hankala hoitaa, kun ei pysty lähettämään yksityisviestejä. Voisitko ottaa yhteyttä Facebookin kautta yksityisviestillä ja kertoa siellä osoitteesi?
Johannes kirjoitti: Ei löydy tuollakaan tietoja. Näin palstan kautta asiaa on melko hankala hoitaa, kun ei pysty lähettämään yksityisviestejä. Voisitko ottaa yhteyttä Facebookin kautta yksityisviestillä ja kertoa siellä osoitteesi?
Miten voisin löytää sinut sieltä ?
Hei Tom4s1337,
Mene Soneran Facebook sivulle ja lähetä meille sitä kautta yksityisviestiä. Osoitteella http://facebook.com/sonera pääset Facebook sivullemme.
Näin päästään selvittämään asiaa hieman helpommin.
Mene Soneran Facebook sivulle ja lähetä meille sitä kautta yksityisviestiä. Osoitteella http://facebook.com/sonera pääset Facebook sivullemme.
Näin päästään selvittämään asiaa hieman helpommin.
Joo eli tänään tuli viesti, että laajakaistanne asennetaan 7.10 vaikka oli luvattu 1.10... Eikä edes mitään pahoittelujakaan...
Minulla on sama ongelma, soitin soneralle. Sanoivat että asentaja ottaa yhteyttä mutta ei ole näkynyt kahteen päivään mitään.
Hei sakuh,
Vilkaisin tietojasi ja asentajalle tämä työ oli siirretty. Normaalisti asentaja ottaa yhteyttä viimeistään silloin kun vika on käyty korjaamassa. Viankorjausaika on 2-5 arkityöpäivää minkä aikana asentaja ongelman tutkii.
Vilkaisin tietojasi ja asentajalle tämä työ oli siirretty. Normaalisti asentaja ottaa yhteyttä viimeistään silloin kun vika on käyty korjaamassa. Viankorjausaika on 2-5 arkityöpäivää minkä aikana asentaja ongelman tutkii.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.