Hei,
Minulla on ollut pari-kolme vuotta Soneran laajakaista 2 M/512k lankapuhelinverkossa,
puhelinliittymä on Elisalta. Nyt haluaisin luopua tuosta lankapuhlinliittymästä, mutta menetänkö
laajakaistani silloin, katkeaako se? Pitääkö jotain tehdä, kun on sanonut puh liittymän irti?
Joku väitti, ettei puhelinliittymä ole välttämätön, "kupari" intetnettiä varten on silti
olemassa. Onko totta?
hannu tanskanen
P.S. Sonera voisi hieman panostaa myös vanhojen asiakkaiden suhteen, nyt
saavat vain ilon maksaa laskunsa, kun uusille asiakkaille tarjotaan jos mitä !
Elisa jolta aiemmin laajakaista, mm. lisäsi nopeutta samaan hintaan välillä.
Adsl-liittymä ja lankapuhelimen irtisanominen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.