Skip to main content
Hei!

Laitoin toissapäivänä tilaukseen adsl liittymän teiltä ja tilauksen lopuksi näkyi että tilausvahvistus lähetetään sähköpostiin kahden päivän kuluessa, mutta mitään viestiä ei minulle ole tullut. Missä mahtaa olla ongelma?
Hei Jonssu92 !

Mikäs on tilanne tällä hetkellä, joko olet saanut vahvistuksen tai tietoa tilauksesta? Pelkällä nimimerkillä emme nyt pääse tarkistamaan tilausta vaan tarvitsemme nimen ja osoitteen myös. Jos olet jo meidän asiakkaamme ennestään, lisää asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin niin katsotaan mitä tilaukselle kuuluu. Jos sinulla ei ole meiltä liittymiä, oletko yhteydessä vaikka puhelimitse Asiakaspalveluumme 0200 17000 asian selvittämiseksi, koska nimi- ja osoitetietoja ei kannata näin julkisesti ilmoittaa.
Hei!

Olen saanut informaatiota jo teidän Facebook sivun kautta. Kiitoksia kumminkin.
Hei Jonssu92!

Mukava kuulla että olet saanut sitä kautta lisätietoa asiasta. Mukavaa kesän jatkoa!
Hei!


Kävin tänään maksamassa ennakkomaksun pankissa mikä minulle tuli. Joten kysyisin että milloinkohan on mahdollisesti liittymä tulossa?
Hei Jonssu92!

Yleensä maksusuoritukset kirjaantuvat tietoihimme parin pankkipäivän viiveellä. Kannattaa vaikka loppuviikosta tiedustella esim. Facebookin kautta tilauksen tilannetta niin laitetaan tilausta eteenpäin jos siihen mennessä ei ole mitään tapahtunut.

Vastaa