Skip to main content

ADSL Liittymän tilauksen peruutus

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,
Peruisin Adsl liittymätilauksen teiltä.Syy on katteettomat lupaukset ja se että liittymääni ei saada toimimaan useista yrityksistä huolimatta.Mihin osoitteeseen voin palauttaa teiltä saamani modeemin?

3 kommenttia

  • May 26, 2014
Hei 1506 !

Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin tarkistetaan mistä syystä toimitus on viivästynyt. Laitepalautuksen voi irtisanomisen / peruutuksen jälkeen tehdä osoitteella:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala

  • June 10, 2014
Hei.
Olin reilu viikko sitten yhteydessä Soneran tekniseen tukeen ja ilmoittivat/havaitsivat saman kuin minä...Eli ei toimi yhteys kunnolla.Sanoivat asian olevan sillä selvä ja katkaisivat yhteyteni ja sanoivat että liittymän irtisanominen on sillä selvä...Liittymänumero:

333-1052079

Eli osoitteessani on jo Saunalahden uusi liittymä.

  • June 12, 2014
Hei 1506! Olemme yrittäneet tavoitella sinua irtisanomisen tekemiseksi, mutta emme ole saaneet sinuun yhteyttä. Ilmeisesti meillä on väärä yhteysnumero asiakastiedoissamme. Liittymäsi on nyt kuitenkin irtisanottu joten asia on kunnossa.