Hei,
Peruisin Adsl liittymätilauksen teiltä.Syy on katteettomat lupaukset ja se että liittymääni ei saada toimimaan useista yrityksistä huolimatta.Mihin osoitteeseen voin palauttaa teiltä saamani modeemin?
Sivu 1 / 1
Hei 1506 !
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin tarkistetaan mistä syystä toimitus on viivästynyt. Laitepalautuksen voi irtisanomisen / peruutuksen jälkeen tehdä osoitteella:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin tarkistetaan mistä syystä toimitus on viivästynyt. Laitepalautuksen voi irtisanomisen / peruutuksen jälkeen tehdä osoitteella:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Hei.
Olin reilu viikko sitten yhteydessä Soneran tekniseen tukeen ja ilmoittivat/havaitsivat saman kuin minä...Eli ei toimi yhteys kunnolla.Sanoivat asian olevan sillä selvä ja katkaisivat yhteyteni ja sanoivat että liittymän irtisanominen on sillä selvä...Liittymänumero:
333-1052079
Eli osoitteessani on jo Saunalahden uusi liittymä.
Olin reilu viikko sitten yhteydessä Soneran tekniseen tukeen ja ilmoittivat/havaitsivat saman kuin minä...Eli ei toimi yhteys kunnolla.Sanoivat asian olevan sillä selvä ja katkaisivat yhteyteni ja sanoivat että liittymän irtisanominen on sillä selvä...Liittymänumero:
333-1052079
Eli osoitteessani on jo Saunalahden uusi liittymä.
Hei 1506! Olemme yrittäneet tavoitella sinua irtisanomisen tekemiseksi, mutta emme ole saaneet sinuun yhteyttä. Ilmeisesti meillä on väärä yhteysnumero asiakastiedoissamme. Liittymäsi on nyt kuitenkin irtisanottu joten asia on kunnossa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.