Hei!
En ole saanut vastausta siihen, miten huoneistooni voidaan toimittaa ADSL-liittymä vaikka kämpästä ei löydy puhelinpistoketta, RJ45 datanousu löytyy mutta sekin on täysin pimeänä. Tilasin Koti-TV paketin ja toimituspäiväksi luvattiin 7.6. Liittymä on kuitenkin vielä pimeänä. Homma muutenkin kuulostaa oudolta sillä miksi saatavuus luvataan vaikka kupari puuttuu huoneistosta. Ja mikäli liittymä toteutetaan kuidulla kiinteistöön ja siitä ethernetillä huoneistoon liittymänopeus on vain 24/1. Kuka tosissaan tahtoo rampauttaa kalliilla toteutettua tekniikkaa näin pahasti. Kaapelinetti ei kiinnosta sillä nopeuslupaukset eivät oikeasti toteudu, ehkä yöllä pääsee luvattuihin nopeuksiin mutta iltapäivällä mennään kuin kehä 3 nuolitien kohdalla. Kohta ollaan oltu ilman kiinteää laajakaistaa ja 3g nopeudet kyrsivät.
Hieman alkaa vaikuttaa homma heikolta. Aspasta eivät osaa sanoa kuin että kyllä huoneistoon on ADSL saatavissa. Kylläkin toisen operaattorin runkoverkosta. Ja näin kesää vasten hommat suomessakin muuttuvat lonnimiseksi kuten kreikassa. Ei taida vastausta/laajakaistaa kuulua ennen jussia!
ADSL liittymän toimitus huoneistoon jossa ei ole pistoketta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.