Skip to main content
Nyt on 5.7.2010 ja liittymän nopeus ei ole noussut huolimatta lupauksesta. Olen nyt kokeillut kaikki asiaan liittyvät kohdat ilman tulosta. Missä vika? Nopeutta on kokeiltu kolmella tietokoneella 2xWin7 ja 1xXP samoin tuloksin eli syynä ei voi olla tietokoneet. Lisäksi tämä nopeus toimi Elisan verkossa muutama vuosi sitten.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa ADSL-liittymäsi nopeusluokan. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sopimus on XXXXXX.
HessuV: Kertomasi liittymänumeron mukaisessa laajakaista liittymässä ei löydy merkintää viimeaikona tehdystä nopeudennostosta. Suosittelen, että olet asiasta vielä yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm), jos liittymässäsi on pitänyt tapahtua nopeudennosto, mutta nopeudennosto ei ole vielä tapahtunut.

Voit olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme vaihtoehtoisesti myös Omien Sivujen lomakkeen välityksellä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Nyt on 2.8.2010 ja nopeus on yhä edelleenkin 2MB. Koska luvattu nopeus aiotaan kytkeä?
Ei oikein huvita enään soitella omaan laskuun. Edellisen soiton yhteydessä sanottiin, että paikallisessa POP pisteessä ei ollut linjoja tarjolla ja luvattiin nopeuden noston tapahtuvan 31.7.2010 mennessä. Eipähän ole tapahtunut yhtään mitään. Onko minun itse huolehdittava ko. nostosta vai miten asia oikein onkaan? Miksi Sonera ei voi toimia Soneran lähettämän asiakastiedoitteen mukaan?
ADSL-liittymääsi kuuluisi tulla nopeuden nosto. Näin ei ole tapahtunut ja kyseessä on virhetilanne Soneran puolella. Ellet halua soittaa Asiakaspalveluun tekemättä jääneestä nopeuden nostosta, ilmoita asiasta palvelupyyntölomakkella. Kirjautuminen lomakkeelle kyseisen laajakaistaliittymän tunnuksilla.

Tämä palsta toimii nimensä mukaisesti paikkana keskustelulle ja kysymyksille. Palvelupyyntö menee suoraan Asiakaspalvelun käsiteltäväksi ja se on oikea tapa hoitaa liittymäkohtaiset muutos- tai vikatilanteet.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa