Tervehdys Aitoosta
Päivittäin netti pätkii hetken toimii ja sitten ipadini heittää 3-geelle.
Yhteys todella hidas ja jatkuvasti katkeaa.
voisitko tarkistaa linjan
terv.Hannu
A
Hei Iloneha1,
Koskiko ongelma siis kiinteää laajakaistaa? Eli kun kiinteä katkeaa niin iPad siirtyy 3g yhteyteen ja kiinteä toimii muutenkin hitaasti ja pätkien?
Mikäli ongelma koski kiinteää kaistaa, niin olethan testannut modeemin ja puhelinkaapelin? Yhteyttä kannattaa testata toisella modeemilla, jotta voidaan varmistua ettei vika johdu siitä. Puhelinkaapeli on myös hyvä testata samalla. Mikäli käytössä on pitkä kaapeli (yli 2 metriä pitkä), niin kannattaa kokeilla lyhyemmällä.
Mikäli ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Koskiko ongelma siis kiinteää laajakaistaa? Eli kun kiinteä katkeaa niin iPad siirtyy 3g yhteyteen ja kiinteä toimii muutenkin hitaasti ja pätkien?
Mikäli ongelma koski kiinteää kaistaa, niin olethan testannut modeemin ja puhelinkaapelin? Yhteyttä kannattaa testata toisella modeemilla, jotta voidaan varmistua ettei vika johdu siitä. Puhelinkaapeli on myös hyvä testata samalla. Mikäli käytössä on pitkä kaapeli (yli 2 metriä pitkä), niin kannattaa kokeilla lyhyemmällä.
Mikäli ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.