Skip to main content

ADSL pätkii päivittäin

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Vaihdoin ADSL-liittymään enemmän potkua keväällä ja oletin että asiat sujuvat yhtä hyvin kuin tähänkin asti. Aurassa Sonera on toiminut hyvin, ei ole ollut hidasteluja ei pätkintää ja mm. töitä on pystynyt tekemään hyvin.

Toukokuun alusta alkaen yhteys on ollut luvalla sanoen luokattoman huonoa. En tiedä onko vastaanotin seinässä (reititin, modeemi, mikä sen nimi on?) vanha näihin nopeuksiin, mutta se on hankittu muistaakseni 2008. Merkkinä on TeleWell ja takaa löytyy "taikatunnus" ADSL ja 2+. Kävin nimittäin ohimennessäni asiaa ihmettelemässä Soneran "kivijalkamyymälässä" Turussa ja sillä pyydettiin asia tarkistamaan.

Vikatiedotteita ei tällä alueella ole ollut, ainakaan Soneran tiedotteissa. Käytämme nettiyhteyttä langattomasti ja yhtäaikaa "langoilla" on maksimissaan kaksi konetta.

Olen kerännyt pätkimisaikoja listaan, aivan tarkkoja faktoja, jos joku niitä kaipaa, niin kirjoittelen ne kyllä "jonnekin".

Lomat loppuu aikanaan ja näin ei voi jatkua. Pätkintä kaataa yhteyden mm. työpaikalle ja uuden lataaminen vie aina aikansa. Että ihan loistavaa etätyöskentyä vain...

2 kommenttia

  • July 8, 2013
Hei AnneA,

Modeemi alkaa olemaan jo jonkinverran vanha. Uuden hankkiminen voisi olla paikallaan.

Teimme yhteyteesi hieman muutoksia jotka voisivat parantaa tilannetta. Testaa yhteyttä nyt ja mikäli pätkimnen edelleen jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • July 8, 2013
Kiitos nopeasta toiminnasta. Tutkailen tilannetta ja palaan asiaan jos on tarvetta.