Kysymys Sonera-asiantuntijalle;
Nettikauppa ilmoittaa heti että sopimus on sitova ja liittymää on lähdetty toimittamaan.
Asiakkaan puolelta ei olisi purkuoikeutta. Vain rahallista korvausta 129eur vastaan.
Missä vaiheessa sopimus muuttuu sitovaksi toimittajan puolelta?????????????????
Entä korvausvelvollisuus esim. turhista laitehankinnoista yms. eli mikä on piste jonka jälkeen Sonera tuntee olevansa sidottu toimitukseen tai korvausvelvollisuuteen????
Sivu 1 / 1
Sopimus syntyy toimitusehtojen kohdan 2.1 mukaisesti kun Sonera on hyväksynyt asiakkaan tilauksen.
Mikäli liittymän toimittaminen edellyttää johdon rakentamista, sopimus syntyy kun asiakas on hyväksynyt Soneran määrittelemän rakentamismaksun.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Mikäli liittymän toimittaminen edellyttää johdon rakentamista, sopimus syntyy kun asiakas on hyväksynyt Soneran määrittelemän rakentamismaksun.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
"Sopimus syntyy toimitusehtojen kohdan 2.1 mukaisesti kun Sonera on hyväksynyt asiakkaan tilauksen. "
Mikä on tämän Soneran hyväksynnän tunnusmerkki?
Tunnusten ja salasanojen postitus, asentaja oven takana vai ensimmäinen lasku?
Asiakkaan puolelta riittää kuitenkin enterin painallus nettikaupan puolella ilman kahden viikon katumusaikaa kuten yleensä nettikaupan puolella.
Mikä on tämän Soneran hyväksynnän tunnusmerkki?
Tunnusten ja salasanojen postitus, asentaja oven takana vai ensimmäinen lasku?
Asiakkaan puolelta riittää kuitenkin enterin painallus nettikaupan puolella ilman kahden viikon katumusaikaa kuten yleensä nettikaupan puolella.
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Sopimus syntyy toimitusehtojen kohdan 2.1 mukaisesti kun Sonera on hyväksynyt asiakkaan tilauksen.
Mikäli liittymän toimittaminen edellyttää johdon rakentamista, sopimus syntyy kun asiakas on hyväksynyt Soneran määrittelemän rakentamismaksun.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Tulkitsen vastausta niin että Sitoo toimittajaa/Soneraa sen jälkeen kun liittymä on asennettu? Modeemia ja muita laitehankitonja ei kannata tehdä ennen sitä, koska kulut Soneran peruuttaessa asennuksen jäävät näin asiakkaalle?
Minulle Sonera ilmoitti tunnuksien postituksen jälkeen noin 2 vkon kuluttua ettei laajakaista olekaan enää myytävänä ADSL tekniikalla alueellamme.
Yritin hankkia nimittäin toista 24/1M liittymää nykyisen liittymän nopeuden mahdollisesti muuttuessa yksipuolisesti nopeuteen 1/0,5M:een nykyisen 18kk:n sopimuksen umpeutuessa.
Liittymän olin tilannut keskittimen osoitteeseen ja varautunut jatkamaan talojohdon itse tontilleni.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.