Ongelmat alkoivat n. 2 kk sitten, jota ennen yhteys oli toiminyt moitteettomasti(n.2kk). Yhtäkkiä yhteys katkesi ja ilmoituksena oli, että yhteyttä välityspalvelimeen ei saada muodostettua.. Yhteys toimi tämän jälkeen vain kun kone oli ethernetpiuhalla suoraan seinässä. Muutaman päivän kuluttua wlanin kautta yhteys taas toimi.. Pätkimistä jatkui ja välillä boksin sammuttaminen auttoi.. Kuitenkin ennen pitkään yhteys wlanin kautta lakkasi toimimasta kokonaan samalla vika ilmoituksella.. Toin paikalle toisen boksin, yhteys toimi taas muutaman päivän ja alkoi sama pätkimenen.. Sama laulu taas ja paikalle 3. boksi.. Tälle sama homma.. Kone on formatoitu,asennettu W 7, tietokonettani kokeiltu muissa Wlaneissa ja toimii, ja muut koneet eivät ole toimineet wlanini kautta, vaikka yhteys boksiin asti toimii.. Firmwaret ja muutenkin boksien asetukset on säädetty kohilleen, kokeiltu ilman suojauksia ja datanomeja opettava henkilökin on asiaa 30 min puhelimen välityksellä yrittänyt selvittää, kun konetta käsitteli datanomi.. Alkaa siis olla aikalailla kaikki kokeiltu, mutta soneran päästä ilmoitetaan että yhteys toimii.. Erikoisinta on että samat oireet tulee kaikille bokseille ajan kanssa, ja että wlanin kautta yhteys kuitenkin on toiminut kaikilla näillä laitteilla.. Jossain kohtaan kuitenkin ihmeellisesti vaihtuu.. Tällöin DHCP, DNS server etc. ovat erit kuin yhteyden toimiessa wlanilla, ja nimi vaihtuu tyyliin wlan-ap -> wlan-ap 2... Nämä oikeat "osoitteet" on myös yritetty pakottaa, siinä onnistumatta... Pingatessa yhteyttä n. puolet tuli takaisin
Mikä neuvoksi????
Mikä neuvoksi??
Adsl toimii vain suoraan ethernet pistokkeesta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.