Moikka,
kyselisin viestin otsikossa mainitsemani muutoksen ajankohtaa.
Onko omaan osoitteeseeni tulossa muutosta lähiaikoina?
Ja jos ei ole, miten asiaa saa etenemään?
TV. Gobi
edit: Tuli mieleen tuosta liittymän nimestä kysymys:
Miten tuo liittymä myydään noinkin hienolla nimellä,
vaikka asuntoon tuotava yhteys on ADSL?
Sen ymmärrän, että kellariin tulee valokuitu, mutta
silti...
Markkinointi-osasto on ainakin saanut tekemistä,
keksiessään mahdollisimman harhaanjohtavan nimen liittymälle.
ADSL -> VDSL Laajakaista Valokuitu 24/2 kohteessa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.